tiger27 schreef:wat een afgang voor zo`n paard
en wat een kritiek krijgt die jongen toch
ken mij heugen dat edward niet bij anky en sjef meer leste gebruikte hij dan niet een andere metode voor toot
Zeker niet. Gewoon LDR.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce B schreef:Maar vraag mij ook wel af waarom ze niet meer bij Anky en Sjef wilden trainen. Hadden ze verschil in inzicht? En waarom dan? Of was het zuiver financieel en kon Nicole het ook wel...
manubres schreef:Begin toch zo langzamerhand een beetje medelijden te krijgen met Rath. Hij kan het ook nooit goed doen, is het niet bij de nederlanders dan is het wel bij zijn landgenoten. Ik vraag me wel af of hij toch niet wat hulp uit nederland heeft gehad. Heb niet het hele filmpje gezien, maar wat ik zag viel het mij nog wel mee. Een stilstaand plaatje ziet er altijd erger uit. Hoop niet voor de ouders van Rath dat deze toestand een scheiding veroorzaakt: vader is voor nieuwe methoden, moeder is fel tegen.

manubres schreef:Begin toch zo langzamerhand een beetje medelijden te krijgen met Rath. Hij kan het ook nooit goed doen, is het niet bij de nederlanders dan is het wel bij zijn landgenoten. Ik vraag me wel af of hij toch niet wat hulp uit nederland heeft gehad. Heb niet het hele filmpje gezien, maar wat ik zag viel het mij nog wel mee. Een stilstaand plaatje ziet er altijd erger uit. Hoop niet voor de ouders van Rath dat deze toestand een scheiding veroorzaakt: vader is voor nieuwe methoden, moeder is fel tegen.
janderegelaa schreef:manubres schreef:Begin toch zo langzamerhand een beetje medelijden te krijgen met Rath. Hij kan het ook nooit goed doen, is het niet bij de nederlanders dan is het wel bij zijn landgenoten. Ik vraag me wel af of hij toch niet wat hulp uit nederland heeft gehad. Heb niet het hele filmpje gezien, maar wat ik zag viel het mij nog wel mee. Een stilstaand plaatje ziet er altijd erger uit. Hoop niet voor de ouders van Rath dat deze toestand een scheiding veroorzaakt: vader is voor nieuwe methoden, moeder is fel tegen.
Volgens mij heeft hij nog nooit een OS gereden, en kan dus nog overwegen om Nederlander te worden. Hebben we toch nog goud
janderegelaa schreef:Volgens mij heeft hij nog nooit een OS gereden, en kan dus nog overwegen om Nederlander te worden. Hebben we toch nog goud
, als we dan toch gaan importeren....kijk ik op dit moment eerder richting het westen van Nederland dan het oosten. russel schreef:janderegelaa schreef:Volgens mij heeft hij nog nooit een OS gereden, en kan dus nog overwegen om Nederlander te worden. Hebben we toch nog goud
Ooo dan mag het wel........is het dan misschien de kift?
want de topic brullers zijn dan natuurlijk ook tegen ankie en edward, begrijp ik? linnie050 schreef:Worden de nederlandse paarden diep en rond gereden? Is dat kin op de borst? Is dat hier dan toegestaan en hoe straks op de OS met inrijden?
macke21 schreef:LDR LDR LDR LDR LDR ROLKUR ROLKUR tsjonge wat een ophef hierover ga eens allemaal kijken wat jullie zelf doe dan ziekelijk zeuren hierover stop gewoon met paardrijden zet ze in een stuk ongerept natuur met alles erop en aan that is it hebben we allemaal nergens meer last van. Geen Edward Anky Mathiassen enz het is allemaal zo bokkerig "zucht" zo moest dit kwijt