Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:44

Lovely schreef:
manic schreef:
Gut gut, geloven jullie ook alles wat in de Telegraaf staat?

Er zijn verschillende vormen van geloof. Je kunt de krant geloven, je kunt beloftes beloven en je kunt roddel geloven. Bokt gelooft de krant, EG gelooft de belofte dat het paard tot London blijft en iedereen die maar wil, gelooft de roddels. Er is echter nog nergens iets concreets boven komen drijven of zelfs maar iets dat te toetsen valt aan feiten.

33 pagina's doorworstelen en dan staat er eindelijk een écht zinnige opmerking in dit topic....

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:47

haaahh verwachten ze dat met het zakken van het niveau van het paard, de prijs alleen nog maar kan stijgen? nou weten we in ieder geval zeker dat hij in handen van PS blijft... niemand is zo gek om een bedrag ver boven de 15 miljoen te betalen.. dat is die niet eens meer waard...

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:51

Joh, laat ze nog even lekker aanmodderen.. Komt PS hem over een tijdje persoonlijk terugbrengen :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:52

Cheytjuh schreef:
maak me gek, maar mocht er een desbetreffende actie komen, dan denk ik dat we nog wel eens versteld kunnen gaan staan van de opbrengst hoor :j

Bokt, sla de spaarpot kapot
*\o/*

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

wonderworst_ schreef:
haaahh verwachten ze dat met het zakken van het niveau van het paard, de prijs alleen nog maar kan stijgen? nou weten we in ieder geval zeker dat hij in handen van PS blijft... niemand is zo gek om een bedrag ver boven de 15 miljoen te betalen.. dat is die niet eens meer waard...

Ik vond wel grappig hoe het opgebouwd is :

Rath : Neeeee, Waanzin, we verkopen Totilas echt niet, hij is lid van de familie !
Koper : We bieden u 30 miljoen
Rath : DEAL !

:') :')

Ja, hij is echt onderdeel van de familie 8-)

Zou Matthias weg mogen voor een paar miljoentjes ? O:) <<) <<) :x

RM94

BabetteV schreef:
De Rathjes zoals jij ze noemt, bezitten miljoenen die doen echt niet onder voor PS

eeehhhhh de Linsenhoffjes bezitten die miljoenen daar zal echt wel op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn :+

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:54

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om respectvol te blijven discusseren, niet alleen naar elkaar maar ook over de mensen buiten Bokt om.

xPenny

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:57

Hij wordt geen oostenrijker.
Nee een duitser is beter wil je zeggen?? 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:59

Gulpje schreef:
Lovely schreef:

Er zijn verschillende vormen van geloof. Je kunt de krant geloven, je kunt beloftes beloven en je kunt roddel geloven. Bokt gelooft de krant, EG gelooft de belofte dat het paard tot London blijft en iedereen die maar wil, gelooft de roddels. Er is echter nog nergens iets concreets boven komen drijven of zelfs maar iets dat te toetsen valt aan feiten.

33 pagina's doorworstelen en dan staat er eindelijk een écht zinnige opmerking in dit topic....

Iemand moet toch het hoofd koel houden? Tussen al het gekrijs dat de Duitsers dit vast allemaal doen om ons te pesten.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:00

bertie schreef:
Ayasha schreef:
En, die zijn vast ook niet achterlijke en zullen zich ook wel in gedekt hebben wb verkoop van Totilas.
Ik meen ook dat AKL niet enkel sportrechten bezit...

http://www.schockemoehle.com/deckstatio ... 7f8a1d0540
Helemaal onderaan staat dat AKL mede-eigenaar is.

Het filmpje is ook wel grappig: EG, en niet MAR. :+

Dan schaam je je toch diep voor je eigen sporter als je de ex ruiter van concurrerend land als promotiefilm moet tonen :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:02

Cheytjuh schreef:
wonderworst_ schreef:

Ik vond wel grappig hoe het opgebouwd is :

Rath : Neeeee, Waanzin, we verkopen Totilas echt niet, hij is lid van de familie !
Koper : We bieden u 30 miljoen
Rath : DEAL !

:') :')

Ja, hij is echt onderdeel van de familie 8-)

Zou Matthias weg mogen voor een paar miljoentjes ? O:) <<) <<) :x

Hoeveel mensen noemen hun honden geen kindjes en deel van de famillie ? En die worden zelfs voor niets afgedankt. Alles heeft een prijs, en ja zoals je het zo neerzet lijkt het belachelijk.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:02

Ik heb nog geen "gekrijs" gezien of gehoord. Chargeren is ook een vak, Lovely.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:03

Jannepauli schreef:
Ik heb nog geen "gekrijs" gezien of gehoord. Chargeren is ook een vak, Lovely.

Hier geleerd :).

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:05

@ Mondy : In mijn ogen klinkt zijn bericht ook belachelijk :j Familie is niet te koop, tenminste niet in mijn wereld :n

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:07

Mondy, even offtopic. Vorig jaar kreeg ik ook geld geboden voor mijn hond. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Maarja als je in de kringen zit waar die mensen zitten dan is het "links lullen rechts vullen"

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:09

Klaus-Martin Rath had beter niet kunnen reageren :D Klaus klets toch weer te veel. Toot niet te koop en anders meer dan 15 miljoen. Toot is de helft minder waard (onder zijn zoon) waar hij hem voor gekocht heeft. pfff Dan mag die bij zijn zoon wel eerst beter gaan lopen.En beetje opscheppen over famillie bij OS. Dan hebben ze nog een aardige klus voor de boeg. Beetje jammer dat Klaus ook zeg dat Edward Gal al vanaf het begin er achter aan zit om toot terug te nemen. Nou dat is broodje aap. EG heb juist afstand genomen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:15

wonderworst_ schreef:

Mijn gedachte. Hebben MAR en Toot nu al een wedstrijd gewonnen? Ze wilden toch naar OS straks?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:18

Als hij gewoon weer rond de 82/83% rijdt zou dat geen probleem moeten zijn, lijkt me.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:18

Het zal allemaal nog zwaar pijnlijk gaan worden als MAR niet naar de OS gaat.

Ik hoop alleen dat idereen met dure sportpaarden gelijk leren van deze soap.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:20

manic schreef:
Als hij gewoon weer rond de 82/83% rijdt zou dat geen probleem moeten zijn, lijkt me.

Dan niet nee, maar na de laatste video die ik heb gezien denk ik niet dat dát lukt. En dat was die video van dat optreden dus redelijk recent.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:21

Als Vechta dan een indicatie zou moeten zijn.. dan vrees ik dat we de 60% niet halen..

sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:25

de tijd zal het leren, in de tussen tijd,... maak ik nog een rondje

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:28

manic schreef:

Gewoon, gewoon....op het EK kwam hij in de kur niet verder dan 81,6%....en volgens mij gaat het inmiddels niet bepaald beter.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:32

Dus een filmpje van een hectische hengstenshow midden in het dekseizoen is representatiever dan daadwerkelijk behaalde resultaten?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 16:34

En die resultaten zijn? :')