Suprice_Iris schreef:Pfff.. wat een prutbeeld heb ik zeg..Nu wil ik ernaartoe, kan hier toch niks zien Lege stoelen genoeg daar;)
mylittlejoy schreef:goiis schreef:volgens mij heeft de presentatrice toch echt bokt.. ze is nu namelijk wel verdacht stil!En ze zit nu te googlen of het Lusinato, Lusitaner of Lusitaniër is.... Of een Losilusier.Geweldig Michael Jackson!
RM94 schreef:ze hadden die man van de bitten in de ring moeten zetten nu kan hij wel piafferen HAHAHHA!!!
Vind deze stiekem wat tuigerigs hebben En niet alleen maar omdat hij een brede bles en wit pootje heeft want dat heeft de mijne ook
Valencia2002 schreef:Suprice_Iris schreef:Pfff.. wat een prutbeeld heb ik zeg..Nu wil ik ernaartoe, kan hier toch niks zien Lege stoelen genoeg daar;)Weet alleen nog niet hoe ik ernaartoe moet
Nou dan ga ik even iets positiefs zeggen, ik ben de hele dag in huis aan het scharrelen om op te ruimen van de vakantie en dankzij haar commentaar kan ik heel goed volgen wat er gebeurd
Sansje schreef:Was vanmorgen met losrijden ook al extreem gaaf die schimmel...aaaaaaahhhhhhhhh ik ben echt zo jaloers op jullie maar goed ook blij dat jullie ons dat nu kunnen melden
Jasmijn1989 schreef:Heeft deze belg nu en een bontje en een gelpad onder zijn zadel?tja je kan niet voorzichtig genoeg zijn Het lijkt overigens een opgevouwen doek onder dat bontje
Jasmijn1989 schreef:Heeft deze belg nu en een bontje en een gelpad onder zijn zadel?In ieder geval 2 dingen. Goed gezien...