Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JannekeW schreef:Ik zou zelf METEEN welk paard dan ook verkopen voor 10 miljoen.
Maar die Visser is al zo rijk... Ik denk dat ik hem dan wel had gehouden.
Zidore schreef:JannekeW schreef:Ik zou zelf METEEN welk paard dan ook verkopen voor 10 miljoen.
Maar die Visser is al zo rijk... Ik denk dat ik hem dan wel had gehouden.
is die echt zo rijk?? veel paarden hebben kost ook veel geld!
wonderworst_ schreef:ja en totilas zou de komende jaren echt wel blijven presteren als edward hem had kunnen blijven rijden, denk dat ze die 10 miljoen kwa dekken en wedstrijden de komende jaren ook wel verdiend hadden... maar ja.. voor sommige mensen die geld verdienen alles, dus dat er emoties mee gepaard gaan is niet belangrijk!
wonderworst_ schreef:ja en totilas zou de komende jaren echt wel blijven presteren als edward hem had kunnen blijven rijden, denk dat ze die 10 miljoen kwa dekken en wedstrijden de komende jaren ook wel verdiend hadden... maar ja.. voor sommige mensen die geld verdienen alles, dus dat er emoties mee gepaard gaan is niet belangrijk!
double schreef:wonderworst_ schreef:ja en totilas zou de komende jaren echt wel blijven presteren als edward hem had kunnen blijven rijden, denk dat ze die 10 miljoen kwa dekken en wedstrijden de komende jaren ook wel verdiend hadden... maar ja.. voor sommige mensen die geld verdienen alles, dus dat er emoties mee gepaard gaan is niet belangrijk!
En als hij morgen zijn been had gebroken?