Ania schreef:anneliesdj schreef:
En waarom hebben ze het dan gedaan volgens jou?
Geef toe; eerst wordt er gezegd dat hij niet meer geschikt is voor de sport én de dekdienst en daarom in de verkoop gaat, vervolgens wordt er gezegd dat er toch zoveel mogelijk sperma gevangen wordt voor hij verkocht wordt, dat strookt al niet met elkaar. Ik neem aan dat ze hem niet onnodig pijn willen laten lijden?
En nu ineens komen ze met de mededeling dat hij toch nog geschikt is voor de dekdienst en daarom niet verkocht wordt? Dat wisten ze toch al veel langer dan sinds vanmorgen? Waarom was hij anders nog aan het dekken?
Nee sorry, ik hoop maar dat het een publiciteitsstunt is, anders is het wel heel zielig voor P&P, die is hier letterlijk het lijdend voorwerp.
als je even terugleest, kun je zien dat hij voor dekdienst goedgekeurd is door een dierenarts, zijn verklaring staat bovenaan de pagina.
En ik denk niet dat een dierenarts dit zou afgeven (waarvan hij weet dat het openbaar wordt gemaakt) als ie zou liegen, dan zou ie niet alleen zijn naam als dierenarts maar ook zijn praktijk in gevaar brengen.
Oftewel, dierenarts is erg zeker van zijn zaak dat PP kan dekken, en ik geloof hem daarin
Dat zeg ik toch ook? Maar die DA heeft hem dus gister of vandaag pas gekeurd?
Waarom zetten ze hem dan eerst te koop omdat hij niet meer kan dekken om vervolgens mede te delen dat er zoveel mogelijk sperma gevangen zal worden om hem daarna alsnog 'goed' te laten keuren voor de dekdienst, dat is toch vaag?
Ze hadden die DA ook kunnen laten komen voor ze hem te koop zetten...
Overigens vind ik niet dat het bokt-nieuwsteam hier iets te verwijten valt, die melden ook alleen dat wat ze te horen krijgen en het is uiteindelijk wel nieuws als P&P verkocht zou worden.