Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
krackertje schreef:Als ik een dekking van Totilas zou overwegen, zou ik als aandachtspunt zeker hebben de lengte en de bovenlijn.
Sport is 1 ding maar fokkerij een heel ander verhaal.
Jasmijn1989 schreef:Het is voor totilas toch al onmogelijk om te voldoen aan de verwachtingen van de veulens. Als ze goed zijn, zijn ze niet goed genoeg. Als je minder goed zijn zegt iedereen: "zie je wel het is geen vaderpaard".
Uiteindelijk zijn de verwachtingen toch absurd en onhaalbaar hoog. Ook totilas brengt maar de helft van de genen van een nakomeling in.
Ayasha schreef:ze geven allebei de helft van het materiaal dus ik denk dat je met 50% wat dichter in de buurt zit.
Johanna59 schreef:Hoop voor de gene die zulk duur sperma kopen, dat er een goed veulen uit komt. Totilas heeft zich toch op nakomeling helemaal niet bewezen. Straks vererft hij zijn te grote voorbeen helemaal niet.
Voor een erg goed veulen, kan je beter laten insemineren met Gribaldi. Er is nog steeds sperma van hem. Gribaldi heeft ook bewezen zonen rondlopen. Daar door laten dekken is veeeel logischer.
sarabande schreef:Johanna59 schreef:Hoop voor de gene die zulk duur sperma kopen, dat er een goed veulen uit komt. Totilas heeft zich toch op nakomeling helemaal niet bewezen. Straks vererft hij zijn te grote voorbeen helemaal niet.
Voor een erg goed veulen, kan je beter laten insemineren met Gribaldi. Er is nog steeds sperma van hem. Gribaldi heeft ook bewezen zonen rondlopen. Daar door laten dekken is veeeel logischer.
Buiten dat ik denk dat het sperma van Gribaldi niet voor iedereen is en men naar zijn zonen verwezen zal worden, zou ik graag weten wat we bij een te groot voorbeen moeten voorstellen, of heb je het over de beweging????
Adriana schreef:O mijn god, aan de ene kant Anky tot over de maan tillen en aan de andere kant Edward de grond instampen...
Yeah, ik weet weer dat ik in Nederland woon. Zonder Edward was er geen Totilas, dat is hopelijk toch wel duidelijk.