_San87_ schreef:Ik heb drie flessen wijn op, de gezelligheid moet nog blijken .Je gaat harder dan ik! Proost!
tante_trien schreef:_San87_ schreef:Ik heb drie flessen wijn op, de gezelligheid moet nog blijken .Je gaat harder dan ik! Proost!Pfft, het is niet normaal. Drie flessen in zo'n 3,5 uur .
Ossi schreef:Alcoholisten hier Hebben jullie zoveel verdriet te verdrinken? Geen verdriet hier, zielsgelukkig! En daar mag op gedronken worden
Boppert schreef:Op zich niet erg, als het maar een goede dronk is:)Helemaal goed . Witte wijn valt eigenlijk nooit slecht. Rood wel .
Ossi schreef:Alcoholisten hier Hebben jullie zoveel verdriet te verdrinken? Je kan ook gewoon proosten op het leven.
tante_trien schreef:Ossi schreef:Alcoholisten hier Hebben jullie zoveel verdriet te verdrinken? Geen verdriet hier, zielsgelukkig! En daar mag op gedronken worden Ik zou haast gaan denken dat je een speciaal iemand hebt leren kennen
_San87_ schreef:Boppert schreef:Op zich niet erg, als het maar een goede dronk is:)Helemaal goed . Witte wijn valt eigenlijk nooit slecht. Rood wel .[/quoteHmm wijn moet ik niet te veel hebben, ga ik dom van lullen. In waterpijp is trouwens ook goed te pruimen!
_San87_ schreef:Ossi schreef:Alcoholisten hier Hebben jullie zoveel verdriet te verdrinken? Je kan ook gewoon proosten op het leven.3,5 fles op het leven? Sure
Ik blijf ook niet heel lang meer.. drink nog even mijn fles op en dan ga ik naar bed. Misschien ben ik er morgenochtend nog ff, en anders zondag wrs pas weer
tante_trien schreef:_San87_ schreef:Je kan ook gewoon proosten op het goede leven.Idd, proost!Teut!*Klokt glas wijn leeg.
tante_trien schreef:Ossi schreef:Ik zou haast gaan denken dat je een speciaal iemand hebt leren kennen
Ossi schreef:_San87_ schreef:Je kan ook gewoon proosten op het leven.3,5 fles op het leven? Sure Bacteriën doden, goed voor de lever en het hart EN mijn humeur, ik zie geen probleem .