Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ezumii schreef:Ik vond Anky verreweg het netst rijden, het was strak van begin tot eind. Adelinde ook, keurig gereden. Helaas kom je nooit meer voorbij de hype Totilas, die rijd volgens mij nog 90 als hij de baan uit springt.. Het is een prachtig paard, en kan gewéldig bewegen maar hij moet nog veel meer "af" dan een Salinero.
Talida schreef:Vind Toti toch behoorlijk van achter van de grond afkomen. Nog niet zo krachtig als Parcival, maar absoluut verdienstelijk. Maar goed, die voorbenen trekken de aandacht!
pharagirlke schreef:essiesilly schreef:recreatie merrie, haflinger.. wat is t verschil... mag ik alvast je handtekening?? en je naam? dan onthou ik het even voor de volgende keer want ik denk echt dat jou paard VEEL beter kan piafferen en uitstrekken en een VEEL sterker achterbeen heeft
Denk dat jij van mijn recreatie merrie nog een hoop kan leren dame.
Kan je ook iets onderbouwen van je droom of ga je het houden op persoonlijke aanvallen als deze?
Ezumii schreef:Ik vond Anky verreweg het netst rijden, het was strak van begin tot eind. Adelinde ook, keurig gereden. Helaas kom je nooit meer voorbij de hype Totilas, die rijd volgens mij nog 90 als hij de baan uit springt.. Het is een prachtig paard, en kan gewéldig bewegen maar hij moet nog veel meer "af" dan een Salinero.
E_dicky schreef:Flosje446 schreef:Salinero en Parzival spreken mij meer aan dan Totilas. Ik schrok trouwens een beetje toen Totilas met een losse teugel de baan uitliep, ik vond het toen een vrij lelijk paard, terwijl die in de ring er zo knap uitziet.
Nah, ik zou hem toch wel willen hebben hoor
Janine1990 schreef:Ezumii schreef:Ik vond Anky verreweg het netst rijden, het was strak van begin tot eind. Adelinde ook, keurig gereden. Helaas kom je nooit meer voorbij de hype Totilas, die rijd volgens mij nog 90 als hij de baan uit springt.. Het is een prachtig paard, en kan gewéldig bewegen maar hij moet nog veel meer "af" dan een Salinero.
Nee hoor, buiten de baan is diskwalificatie..![]()