Gefeliciteerd Myrthe! Heb je een beetje een leuke dag gehad? Maak er voor vanavond ook nog even iets gezelligs van! Enneh, stuur mij ook eens zo'n heerlijk ogend gebakje op...
Mijn vader heeft vandaag ff de handige harrie uitgehangen hier in huis: gaatje opvullen in de keuken, gaatje boren in de slaapkamer, wasmachine moest ff van zijn kant (loeizwaar geval, heb je echt een sterke kerel voor nodig) zodat ik ff eromheen kon stofzuigen, en nog ff wat kleine dingetjes. Vanmiddag nog ff naar de Blauwvingerdag geweest. Is een braderie met allerlei randactiviteiten, zoals je die in wel meer steden ziet. IJsje gegeten, rondgeslenterd, ja was wel ff leuk.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 27-07-11 20:10
Gets, het begint hier te flitsen en te rommelen. Isse niet leuk ... Mag ik het naar 1 van jullie doorsturen?
Ik heb weer een heerlijk paardendagje achter de rug, vanmorgen fijn gereden, vanmiddag mee op wedstrijd Nu aan een heerlijk zelfgemaakt courgettesoepje, en vanavond feest
Helaas, ik was niet uitgenodigd op myrthes party.. Haha, neehoor, als ik nog naar myrthe zou moetn reizen vandaag, kom ik waarschijnlijk pas morgenvroeg aan
Op wedstrijd was ik mee als groom, altijd gezellig Aagje was superbraaf, 185 en 186 punten, dus dubbel winst