Slapstick schreef:Hele avond aan de helium hangen jonguhZou wel mooi zijn, krijg je lekker melig feestje van
Ossi schreef:Zo, ik ben ingeschreven! Denk ik.... Geen foutmeldingen gehad iig.Als je die lijst hebt bijgewerkt nadat de mannenstop was ben je te laat. Ze hebben een kopie van de lijst gemaakt :'(
Slapstick schreef:Ossi schreef:Zo, ik ben ingeschreven! Denk ik.... Geen foutmeldingen gehad iig.Als je die lijst hebt bijgewerkt nadat de mannenstop was ben je te laat. Ze hebben een kopie van de lijst gemaakt :'(Wat een slimmeriken. Echte nerds he.
Slapstick schreef:milou123 schreef:Echte nerds he. In dit geval was het volgens mij iemand van Bokt O.
Ossi schreef:Geen idee... Maar anders maken we een eigen bbq, met alleen maar leuke mensen Mag ik dan ook.....
tante_trien schreef:Ossi schreef:Geen idee... Maar anders maken we een eigen bbq, met alleen maar leuke mensen Mag ik dan ook..... Misschien nodig ik wel alleen jou uit
tante_trien schreef:Boppert schreef:Is dat nodig dan ?Ik ben ook geen 16 meer 1 nachtje doorhalen lukt toch nog wel
milou123 schreef:Boppert schreef:1 nachtje doorhalen lukt toch nog wel 1?Wat denk je dat we hier al dagen doen? Kiek probleem opgelost!