huh... was je toevallig even drinken halen ofzo?? haha[/quote] Hoezo? Vond dit ook beter als Ed, Adelinde ook. Dat Totilas eerst maar eens gaat leren dat ie ook achterbenen heeft. Totilas maakt er een circus kunstje van... Harmonie, rust en ontspanning is ver te zoeken en dan haalt hij 90% met duidelijke tactfouten in de wissels om de pas. Ongelooflijk.[/quote]
HAHAHAHAHHAHAHAHA .. nou meid ik hoop dat jij volgende x hier rijd.. met je... haflinger??? je bent niet goed als je het niet harmonie noemt maar goed
3 hele mooie proeven gezien. Ik vond vooral Totilas de eerste deel van de kur geweldig. Hij was het eerste deel echt een stuk beter dan de rest van de week. Ik vond hem nu ook oprecht beter als Adelinde, vorige proeven vond ik het close call, nu overduidelijk Europees Kampioen!
essie: heb een KWPN dankjewel. Waar is harmonie dan? Hij is gespannen, hij maakt fouten in zijn wissels, hij zet zijn achterhand er in draf niet onder (ik heb hem iig niet gezien)
Mizoan
Geplaatst: 29-08-09 23:28
essiesilly schreef:
HAHAHAHAHHAHAHAHA .. nou meid ik hoop dat jij volgende x hier rijd.. met je... haflinger??? je bent niet goed als je het niet harmonie noemt maar goed
Heb je t tegen mij Ik heb geen haflinger nl
Talida
Geplaatst: 29-08-09 23:28
essiesilly schreef:
Zoals ju kunt lezen is niet iedereen het hier mee eens
Super van anky! Sali is denk ik niet zo'n paard met geweldige gangen,redelijk heet,moeilijk karakter,en als je uit zo'n paard zo'n score haalt,dan vind ik dat zeer verdienstelijk,het is moeilijker om een 'normaal' paard zo in GP te rijden dan een paard met reuze gangen denk ik. Alhoewel ook super van gal dat hij totilas zo goed rondstuurt!
SAKKIA
Geplaatst: 29-08-09 23:29
pharagirlke schreef:
essie: heb een KWPN dankjewel. Waar is harmonie dan? Hij is gespannen, hij maakt fouten in zijn wissels, hij zet zijn achterhand er in draf niet onder (ik heb hem iig niet gezien)