Slapstick schreef:*Slapstick heeft zich ook nog niet ingeschreven. Ik wacht nog op een vaste datum Too late..
tante_trien schreef:Ossi schreef:Ik kan die link niet vinden op de tablet Lijkt me een probleem om op te lossen, echt iets voor een IT-er, toch?Ja, maar dat kost tijd, die tijd spendeer ik liever met jou
milou123 schreef:Slapstick schreef:*Slapstick heeft zich ook nog niet ingeschreven. Ik wacht nog op een vaste datum Too late.. Je gaat het me toch nooit vertellen
Ossi schreef:Ja, maar dat kost tijd, die tijd spendeer ik liever met jou Kleine kans dat ik mee kan overigens, ik heb zoveel data op nee moeten zetten! Duimen draaien dat het goed uit komt
Slapstick schreef:Je gaat het me toch nooit vertellen Als je je had ingeschreven, dan had je het zo geweten denk ik.
tante_trien schreef:Ossi schreef:Ja, maar dat kost tijd, die tijd spendeer ik liever met jou Kleine kans dat ik mee kan overigens, ik heb zoveel data op nee moeten zetten! Duimen draaien dat het goed uit komt Ik hoop het, je moet er wel bij zijn natuurlijk!
milou123 schreef:Slapstick schreef:Je gaat het me toch nooit vertellen Als je je had ingeschreven, dan had je het zo geweten denk ik. als hebben komt is hadden te laat
tante_trien schreef:milou123 schreef:Ik hoop het, je moet er wel bij zijn natuurlijk!Jaaaa ik hou van vleeskeuring! Daarom.Zullen we een jurytafel neerzetten?Dan moeten ze 1 voor 1 komen en gaan wij keuren. Met bordjes van 0 tot 10 of course.
tante_trien schreef:milou123 schreef:Ik hoop het, je moet er wel bij zijn natuurlijk!Jaaaa ik hou van vleeskeuring! Dat doen wij ook
tante_trien schreef:Maar ik wil dat Ossi erbij is Kan ik ergens een klacht indienen? Bij Femme? (FemmeT op bokt)
tante_trien schreef:milou123 schreef:Ik hoop het, je moet er wel bij zijn natuurlijk!Jaaaa ik hou van vleeskeuring! Slapstick schreef:Dat doen wij ook Foei.Dat is niet netjes meneer.
Boppert schreef:Nope tweakers inschrijvingen is echt gesloten Kan ik wel doorgaan voor een bokker dan?Jij hebt ook een foto! Hoe sociaal-awkward ben jij?