ik moet zeggen dat ik het ingetogen van een Sali en Parcival mooier vindt dan dat het gegummie van Toti
Totilas is gewoon heel spectaculair in zijn bewegingen, ik denk dat dat al gauw wat extra procenten oplevert. Daar kun je kun je als Anky met Salinero heel moeilijk tegenop rijden...
ja adelinde en anky zaten heel dicht bij elkaar, dus het was echt computerwerk, jury's konden dus echt haast het verschil niet zien!
Mara schreef:nou ik neem aan dat die oostenrijker geen medaille haalt, dus nederland 1,2,3!!!! Combi heeft wel de potentie, alleen nog niet de ervaring gok ik zo
Talida schreef:ik moet zeggen dat ik het ingetogen van een Sali en Parcival mooier vindt dan dat het gegummie van TotiHelemaal mee eens!!
pharagirlke schreef:essiesilly schreef:huh... was je toevallig even drinken halen ofzo?? hahaHoezo? Vond dit ook beter als Ed, Adelinde ook. Dat Totilas eerst maar eens gaat leren dat ie ook achterbenen heeft.Absoluut veel beter.........Maar goed smaken verschillen
Talida schreef:ik moet zeggen dat ik het ingetogen van een Sali en Parcival mooier vindt dan dat het gegummie van TotiBen ik dus echt totaal met je eens!! Maar zal nu wel iedereen over me heen krijgen..