Ja, mijn kat(ik vermijd het woord poes nu maar om een raar moment te voorkomen) is langharig en lekker pluizig en zacht
Ossi schreef:Cindeeh schreef:Wie moet er dan betalen? =OEen echte heer betaalt natuurlijk Jij mag blijven!Btw, ik duik mijn bed in. Wekker gaat om 05.30. Truste!
Cindeeh schreef:Ja, mijn kat(ik vermijd het woord poes nu maar om een raar moment te voorkomen) is langharig en lekker pluizig en zacht +1.
xStephanie schreef:Zijn dr uberhaupt wel leuke kerels in Friesland of Groningen? Ik heb werkelijk waar geen idee!
Cindeeh schreef:Ja, mijn kat(ik vermijd het woord poes nu maar om een raar moment te voorkomen) is langharig en lekker pluizig en zacht Dat rare moment hadden we allang gehad hoor..
tante_trien schreef:Ik ben er weer! Ossi schreef:Een echte heer betaalt natuurlijk Poepiiiieeee! Mag cindeeh blijven? Ze strijkt
Ossi schreef:xStephanie schreef:Zijn dr uberhaupt wel leuke kerels in Friesland of Groningen? Ik heb werkelijk waar geen idee! Laat jij nou net uit Groningen komen
Cindeeh schreef:Ossi schreef:Een echte heer betaalt natuurlijk Jij mag blijven!Btw, ik duik mijn bed in. Wekker gaat om 05.30. Truste!Trusten
tante_trien schreef:Ossi schreef:Poepiiiieeee! Mag cindeeh blijven? Ze strijkt Alleen strijken Uiteraard! Anders zou jij overbodig zijn
Cindeeh schreef:Iemand link van meeting? Ben te lui om te zoekenhttps://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... hd1E#gid=0
tante_trien schreef:Ossi schreef:Uiteraard! Anders zou jij overbodig zijn Dan mag ze blijven! Jippiiieeee, eindelijk niet meer zelf strijken!