Beau_Myrthe schreef:Neeee......Jij hebt hier de snelste livestream haha.Zag eerst jouw bericht en toen de fout.
Nicolien schreef:Beau_Myrthe schreef:Neeee......Jij hebt hier de snelste livestream haha.Zag eerst jouw bericht en toen de fout.Echt? Ik kijk NPO Politiek op de tv
Joolien schreef:Littera schreef:Rijdt Dubbeldam nu in zonder beugels?Ja doet ie wel vaker Echt? Ik zag het niet wat te druk met typen
Beau_Myrthe schreef:Nicolien schreef:Jij hebt hier de snelste livestream haha.Zag eerst jouw bericht en toen de fout.Echt? Ik kijk NPO Politiek op de tv Hmm ik ook, dat is raar....
Dit is ook wel echt een parcours waarop het op de afstemming en rijstijl en controle aankomt. Ik geef Zenith een goede kans .
gabixcoen schreef:Oeps, betrapte mezelf erop dat ik yes zei toen ze een fout maakte.. In de tweede ronde gaan we wel weer balken eraf kijken.
Nicolien schreef:Hmm ik ook, dat is raar....Dat is zeker heel raar, ik verander niet van zender in elke geval straks loop ik achter haha!
Beau_Myrthe schreef:Nicolien schreef:Hmm ik ook, dat is raar....Dat is zeker heel raar, ik verander niet van zender in elke geval straks loop ik achter haha!Heb even gerefresht in de hoop dat hij nu goed loopt.