EngeltjeS schreef:Datjaa schreef:Serieus gaat weer nergens over En tóch vind ik kroket wel lekker Kroket is ook erg lekker alleen, waar m'n lammetje nou is... Sporadisch verdwenen!
EngeltjeS schreef:Bleehhhhh..... Mwehhh..... Of....Nee... toch niet?Hoor je dat geluid nu uit je kroket komen?
Datjaa schreef:Neee, spoorloos. Gosh gaat goed. bluh..........Lammetje, oooh lammetje... Waar ben je?
Datjaa schreef:EngeltjeS schreef:Bleehhhhh..... Mwehhh..... Of....Nee... toch niet?Hoor je dat geluid nu uit je kroket komen?Dan zit er vast een lammetje in
Datjaa schreef:EngeltjeS schreef:Bleehhhhh..... Mwehhh..... Of....Nee... toch niet?Hoor je dat geluid nu uit je kroket komen?Wie zegt dat ik nu een kroket eet dan????
doriss schreef:Wooooooow, we gaan hard dames, ik houd het niet bij!Ach, tis wat onzin. Geloof ik. Want Engel en ik kramen wat onzin uit
EngeltjeS schreef:EngeltjeS schreef:Bleehhhhh..... Mwehhh..... Of....Nee... toch niet?Wie zegt dat ik nu een kroket eet dan????Dat zegt niemand, maar mweeh doet me aan een lammetje denken, en die zit in jouw kroket!
Datjaa schreef:EngeltjeS schreef:Wie zegt dat ik nu een kroket eet dan????Dat zegt niemand, maar mweeh doet me aan een lammetje denken, en die zit in jouw kroket! Okee, wanneer heeft iemand jou uit gelegd, dat een lammetje: Mwehh zegt? Het is toch echt: Bheeeeh of: Bluhh (met volle mond )
doriss schreef:Wooooooow, we gaan hard dames, ik houd het niet bij!Nu ik dit zo lees, dacht ik: heb je het lammetje gevonden? maar, die rent niet zo snel meer, dacht ik flauww, engel is vervelend...
Datjaa schreef:Maar die van mij zegt echt mienemienemien hahahahahahahaha dus als jou konijntje jou ziet zegt ie: Mienemienemien!!!! me buurmeisje zei van de week: Die zegt - sniff, sniff....sniff sniff...
Nouu.. dat geluid bedenk ik er zelf bij, maar het neusje gaat wel op en neer hahaa, snif snif snif Moestie proesten? Datjaa is ook flauw bezig.
Datjaa schreef:of had je buurmeisje haar nieuwste parfum opgedaan? oooooh nu weet ik inderdaad waarom het zo vreemd rook bij de buren!Vond het al een typische 'wiet' lucht, maar dat kan het ook wel zijn hahahahahahaha