_coquette_ schreef:Joeri1 schreef:Wo, dat hier nog steeds leven is. Lekker bezig allemaal. Dacht ik ook al Natuurlijk joh. Wij zijn gewoon leuk.
DMZSniper schreef:takkie_muis"[quote="Cindeeh schreef:Ach als het maar gezellig is! Stroever dan stroefGeef maar een ID, zoek ik je wel op [/quote]|Kan hem echt niet vinden , veel te druk met chatten
Votter schreef:Ossi schreef:Halo allemaal! Daar ben ik weer Is mijn verloofde er ook nog? Ja hier ben ik Jij loopt wel erg hard van stapel :’)
milou123 schreef:Ossi schreef:Halo allemaal! Daar ben ik weer Is mijn verloofde er ook nog? Nope, ze is weg.Nooooooo, wil jij vervanging spelen?
Votter schreef:Ossi schreef:Hij loopt wel erg hard van stapel :’)Hij?Had het net verbeterd Type op m'n tablet, heel lastig... Sorry
milou123 schreef:Ossi schreef:Halo allemaal! Daar ben ik weer Is mijn verloofde er ook nog? Nope, ze is weg.Ossi schreef:Nooooooo, wil jij vervanging spelen? Nee, dat kon toch niet.Ik ben zelf verloofd.
Daar ben ik weer Sorry maar ik ga ECHT niet al die pagina's bijlezen hoor Vond het artikel op de voorpagina erg leuk over B&B
takkie_muis schreef:Ik heb een fietsenmaker die graag mijn ketting in een mineralenoliebadje doet mijn prins fiets :'')Dat is een blijvertje!
Ossi schreef:milou123 schreef:Nee, dat kon toch niet.Ik ben zelf verloofd. Het is maar voor een avondje :‛)Nee, dan kan ik m'n eigen verloofde niet meer op het matje roepen. Maar, ik wil wel een vervanging regelen?