Swieber komt toch naar huis, update pagina 41

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swieb

Re: Swieber na bijna 2 jaar teruggevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 01:32

Nee ze mag hem hoe dan ook niet verkopen, doet ze dat wel dan is ze een heler

merlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 02:40

Bij recht heb ik idd geleerd dat je je gestolen goed terug kon kopen als de nieuwe eigenaar het te goeder trouw gekocht had. Dan voor het bedrag dat de nieuwe eigenaar ervoor betaald had. Ik vond dat toen zo oneerlijk. Nu ook nog, maar ik hoop voor je dat het gaat lukken en je je paardje weer terugkomt. Veel sterkte met de zoektocht naar Tess.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 05:40

Wat een kromme toestand zeg. Ik duim voor jullie dat alles opschiet en dat Swieber binnenkort weer naar huis kan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 05:51

meid wat fijn dat je paard terug is gevonden maar ook hartverscheurend dat hij nog niet bij je op stal staat..
wens je veel sterkte en wijsheid toe ...

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:01

Jeetje het schiet nog niet erg op zeg.
Hopelijk komt er snel een eind aan dit allemaal en staat Swieber (en hopelijk Tess) weer snel bij jullie in de wei.
Sterkte nog.
Paardje dat nog steeds blij is om je te zien na zo'n lange tijd hoort dan gewoon bij jou thuis, en zeker als hij het heel erg vind als je dan weer vertrekt.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:24

Goh het is al weer een tijdje stil omtrent Swieb,is er al nieuws ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:27

Hier nog eentje die het graag wil weten. En zijn er sporen naar Tess?

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:34

Helaas nog steeds geen nieuwe berichten vanuity Swieber, laat staan vanuit Tess. Helaas ben ik wel zelf aan het verkassen met de paardjes, omdat ik met spoed van de wei af moet waar ik stond. Degene die het huis huurde was gepakt met een hennepkwekerij en moest per direct het huis verlaten, ik heb 4 weken respijt gekregen, en ben gelijk aan het zoeken gegaan.
Gelukkig heb ik wat gevonden waar mijn meiden weer terecht kunnen en wat ook nog groot genoeg is om Swieber en Tess als ze thuis komen bij kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:49

Nou Swieb ,het zit je ok niet mee.Vond je het er al niet lekker ruiken Knipoog .
Heb je nog een idee of er nog schot zit in de zaak met Swieb?

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:03

hahaha nee ik heb niets geroken (helaas?)
Heb weer een mail naar de advocaat gedaan om nieuwe info, dus alleen afwachten kan ik nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:25

Niks is ergerdan alleen maar wachten op mensen die eigenlijk geen tijd voor je hebben.Jammer dat je niks van de winst hebt kunnen mee pikken Knipoog Had je zoveel voor swieb kunnen bieden dat ze je bod niet konden weer staan.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:27

Heel veel sterkte. En ik hoop voor je dat Swieb snel thuis komt en dat je Tess ook gauw vind.
Succes.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:54

Haha als ik mee had kunnen delen had ik daar al alles omgekocht en was Swieber allang thuis geweest. Maar helaas, ik ben zo´n eerlijke sukkel die het netjes wil doen.....

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:58

Ik hoop dat Swieber zo snel mogelijk weer thuis kan komen! Het zit je ook niet allemaal mee.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:15

Swieb schreef:
Haha als ik mee had kunnen delen had ik daar al alles omgekocht en was Swieber allang thuis geweest. Maar helaas, ik ben zo´n eerlijke sukkel die het netjes wil doen.....

Liever nu eerlijk dan dat je er later weer problemen mee ozu kunnen krijgen, dus een sukkel mag je jezelf echt niet noemen Ach gut

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 19:29

Nou zo voel ik me langzamerhand wel. Ik heb alles volgns de regels gedaan, een paard teruggevonden en een dik half jaar later ben ik nog net zo ver, dus schiet mij maar lek.
Leuk dat je papieren hebt, leuk zo´n paspoort en chip, leuk een koopcontract, maar je hebt er geen ...... aan blijkt nu wel

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:30

sjit zeg wat een toestand wat heb je nu aan je rechten hier in Nederland ?
ik hoop dat je paard snel terug krijgt want dit slaat echt nergens op
sterkte !

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:36

Dat paard van jou moet gewoon terug!! ik had allang me paard in de trailer geladen en mee genomen, mensen moeten toch ook heel goed snappen hoe vresselijk het is voor jou is om 2jaar lang te zoeken en dan kan je nog wel netjes aan de regels houden maar er komt geen zode aan de dijk wat een kut land nederland zeg!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:41

Missbambie schreef:
Dat paard van jou moet gewoon terug!! ik had allang me paard in de trailer geladen en mee genomen, mensen moeten toch ook heel goed snappen hoe vresselijk het is voor jou is om 2jaar lang te zoeken en dan kan je nog wel netjes aan de regels houden maar er komt geen zode aan de dijk wat een poedersuiker land nederland zeg!

Nee, het recht in eigen handen nemen zal helpen
Ik vind dit een beetje domme opmerking. Denk je nou echt dat Swieber niet echt alles doet om hem thuis te krijgen.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:42

helaas is het niet alleen nederland.....
de europese wetgeving is een bos ellende en zoals al eerder gemeld: de koper (ter goeder trouw) wordt beschermd (behalve in duitsland zover ik weet) Dan ben je als gedupeerder de zwaar de .... om het maar netjes uit te drukken. En je kunt gewoon niets. Hem ophalen en in de trailer mee naar huis nemen is ook diefstal op dat moment: dan ben ik geen haar beter dan degene die mijn paarden gejat heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:45

Jeetje wat erg voor je, eerst 2 jaar zoeken, iedereen in de paardenwereld wist wie Swieber was.. uiteindelijk vind je hem, krijg je hem niet mee naar huis? Wat achterlijk! Sigaar Ik hoop echt voor je dat er tempo in de zaak komt en je Swieber weer lekker bij je op stal kunt zetten, ik duim voor je! Lachen

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 08:34

Bonte schreef:
Missbambie schreef:
Dat paard van jou moet gewoon terug!! ik had allang me paard in de trailer geladen en mee genomen, mensen moeten toch ook heel goed snappen hoe vresselijk het is voor jou is om 2jaar lang te zoeken en dan kan je nog wel netjes aan de regels houden maar er komt geen zode aan de dijk wat een poedersuiker land nederland zeg!

Nee, het recht in eigen handen nemen zal helpen
Ik vind dit een beetje domme opmerking. Denk je nou echt dat Swieber niet echt alles doet om hem thuis te krijgen.

Wat is er nou dom aan Verdrietig Verdrietig , ik verdiep me in haar positie gevoel en boosheid en wie ben jij om mijn mening niet te mogen zeggen ik heb dit hele topic gevolgd dus ik weet dat ze alles al heeft geprobeerd om haar paardje weer terug te krijgen. ga ff iemand anders afvallen.

swieber het is gewoon niet eerlijk, en hoop dat er dan eindelijk snel een tijd zal komen dat je er op kan komen halen.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:25

dankjewel, mij is vroeger geleerd eerlijk duurt het langst, dus ga ik daar maar vanuit.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:34

Swieb schreef:
dankjewel, mij is vroeger geleerd eerlijk duurt het langst, dus ga ik daar maar vanuit.

hee meis, ik hoop dat alles gaat lukken, ik denk aan je Bloos Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 19:25

en nu hopen dat tess ooit nog terugkomt