Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swieb schreef:Haha als ik mee had kunnen delen had ik daar al alles omgekocht en was Swieber allang thuis geweest. Maar helaas, ik ben zo´n eerlijke sukkel die het netjes wil doen.....
Missbambie schreef:Dat paard van jou moet gewoon terug!! ik had allang me paard in de trailer geladen en mee genomen, mensen moeten toch ook heel goed snappen hoe vresselijk het is voor jou is om 2jaar lang te zoeken en dan kan je nog wel netjes aan de regels houden maar er komt geen zode aan de dijk wat een poedersuiker land nederland zeg!
Bonte schreef:Missbambie schreef:Dat paard van jou moet gewoon terug!! ik had allang me paard in de trailer geladen en mee genomen, mensen moeten toch ook heel goed snappen hoe vresselijk het is voor jou is om 2jaar lang te zoeken en dan kan je nog wel netjes aan de regels houden maar er komt geen zode aan de dijk wat een poedersuiker land nederland zeg!
Nee, het recht in eigen handen nemen zal helpen![]()
Ik vind dit een beetje domme opmerking. Denk je nou echt dat Swieber niet echt alles doet om hem thuis te krijgen.
Swieb schreef:dankjewel, mij is vroeger geleerd eerlijk duurt het langst, dus ga ik daar maar vanuit.