Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bluebontje schreef:Die cirkels die je ziet, zijn als het ware ronde dijken. De paarden stonden op de hoogste. Om wat voor reden zijn ze daar weggegaan en op een lagere gestrand.
Morgen als de paarden zijn aangesterkt door het eten en drinken wordt verwacht dat ze zelf wegtrekken richting de dijk.
dorothea schreef:En nu gaat het waarschijnlijk ook nog vriezen vannacht...
nickyu schreef:
okee op de hoogste dus ...kijk eens goed naar de lucht foto ..
dat is dus de linker ... hoe komen ze dan 2 weides verderop
als ik het goed heb gezien staan de mensen nu op de hoek op de dijk to de boerderij
dus als ik de beelden nu onder water goed interpreteer ..klopt er iets niet
eilander schreef:dorothea schreef:En nu gaat het waarschijnlijk ook nog vriezen vannacht...
Je kunt het ook erger maken dan het is.....
SANEX schreef:Die lokpaarden is toch alweer van de baan ?
Vind dat zowiezo niet zo'n strak plan. Als 2 onbekende paarden bij de dijk rondhuppelen terwijl daar allemaal mensen en machines staan... en je hebt bij je je eigen grote kudde en een bult voer... nou dan wist ik wel als paard dat ik lekker bij mn kudde bleef en heus niet naar 2 wildvreemde paardjes aan de horizon toeging
Dat het vriezen gaat maakt niet zoveel uit, als het maar droog blijft, en dan nog is dat niet eens zo erg. Ze staan op een droog stuk, dus een beetje vorst kan geen kwaad, als het goed is hebben ze een lekker dichte vacht en speklaag die de vorst wel tegenhoudt. Ze waren vanmiddag opgedroogd volgens de Da toch
De normale winterpaarden zijn toch ook niet ineens zielig als het vriest ? Mijn pony's staan nu ook nat buiten, en zullen de vorst ook meekrijgen, dat kunnen ze wel hebben.
roxiie schreef:@nickyu; Hoe kom je bij 2 weides verder op?