Diep triest dat het zover heeft moeten komen

Bij het zien van de foto´s in de volkskrant, sprongen ook mij de tranen in de ogen en ik hoop dat al deze paarden heel gauw uit hun benarde positie gered worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Bovendien: als een paard moe wordt, dan verliest het vaak zijn vechtlust en geeft óp.
RUBYWHITE schreef:
ooh dan staat bart vast wel wat van zijn server-donatie`s aan mij af, ik moet de kou bivakkeren
Pauline schreef:Ik denk dat er nog heel wat dood gaan uit kou, vermoeidheid en stress...het blijft hieer niet bij hoor. Zooo frustrerend.
Gemma schreef:Wat ik gehoord heb op mijn werk is dat ze tot 12 uur door zouden gaan en als het dan niet klaar was morgenochtend weer verder, maar dat zijn speculaties, lijkt me een beetje omslachtig ook om dan maar te wachten tot 's ochtends..
paars schreef:Goh....anno 2006 en "verwend" met internet merk ik dat ik gewoon direct een liveverbinding wil!
Sieltjuh schreef:
Ik hoorde net op t.v. man van de landmacht zeggen dat ze w.s. heel de nacht door moeten gaan, ik denk dat ze om 12 uur nog maar net goed en wel zijn begonnen
RUBYWHITE schreef:
die paarden stonden afgelopen ochtend al half te verzuipen en nu pas vanavond gaan ze aan de bouw...belachelijk dan toch dat alles zo laat op gang komt? gaan ze het eerst proberen met een bootje, op en neer paard voor paard redden...is er 1 die zich indenkt dat wanneer ze op de helft zijn, het waterpijl waarschijnlijk allang gezakt is en de rest (als dat nog leeft) vanzelf wel naar de kant loopt.
in dit senario gaat het om een kudde paarden...het zouden eens mensen geweest moeten zijn