Ook ik wil je morgen heel erg veel sterkte wensen. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat de 'oude' eigenaren haar terug willen, maar aan de andere kant zij hebben het nu een beetje kunnen accepteren. En Kelly zou haar paardje dan naar 9 jaar af moeten staan, omdat haar paardje in het verleden gestolen is. Ik hoop heel erg dat je haar gewoon lekker mag houden en dat ze bij jou mag blijven staan. Ik zal voor je duimen morgen!!
Ik vind het echt een heel ingewikkeld onderwerp... Spijtig genoeg gebeurt het de laatste tijd zo vaak dat er een paard verdwijnd uit de wei of stal....
Er stond deze maand weer een oproep in 'hart voor dieren' van een gestolen fjord.
Ik hoop echt dat het mijn verzorgpaard nooit overkomt en natuurlijk ook niet iemand anders!!
En ik hoop dat er in NL in ieder geval iets gedaan kan worden tegen de diefstallen...... ...... .....
(leer je paard eerst af, zo de trailer in te lopen )
Ik ben heel erg benieuwd naar de uitkomst.. Ik kan me niet voorstellen dat het paard bij jou weg zou moeten! En jij natuurlijk zelf ook niet! Nou heel erg veel sterkte en !!!!geluk!!!! vandaag!!
Ik duim ook voor je vandaag! Zal het vast vergeten zijn, en heb geen zin om het hele topic weer een keer uit te spitten, maar is er bekend hoe laat de uitspraak er is?
SPIJTIG GENOEG IS ER NOG GEEN NIEUWS .VAN HET MOMENT DAT WIJ IETS WETEN.WEET BOKT HET OOK. DE SPANNING EN HET ANTWOORD IS VEEL TE BELANGRIJK OM NIET AAN JULLIE TE VERTELLEN.