Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Ik zie niemand doen alsof hij in elkaar gemept wordt? Maar je paard dit allemaal laten doorstaan en hem dan ipv steunen en laten rusten hem expres laten schrikken en zeer doen? Het is gewoon geen leuk gedrag en zeer onnodig. Ik ben blij dat de meesten dat ook zo zien.
Ann schreef:Heb je het filmpje gezien? Je ziet gewoon dat hij het paard een gemene tik geeft op de neus. Dat heeft niets met iets roepen om te shockeren te maken.
Jolien87 schreef:Daar zal zeker een kern van waarheid in zitten maar sommige beelden liegen er echt niet om en ik kan me niet voorstellen dat je daar je schouders voor kunt ophalen.
Avalanche schreef:DuoPenotti schreef:Echt gemeen.
Furion komt lief naar zijn hand toe die hij door de tralies steekt. En dan zo'n gemene pets of hoe je dat ook noemt.
Of deze.
Ik zocht het op met die context.
DuoPenotti schreef:En niemand doet of hij vermoord word.
Dat overdrijf je zelf.
DuoPenotti schreef:Maar goed. Voor mij nu ook wel klaar zo. Maar moet idd die kerel steeds minder. Hij spoort niet.
Avalanche schreef:DuoPenotti schreef:En niemand doet of hij vermoord word.
Dat overdrijf je zelf.
Volgens mij heb ik eerder het een en ander gequote wat niet echt een tikje suggereert. Dus dat komt niet van mij.DuoPenotti schreef:Maar goed. Voor mij nu ook wel klaar zo. Maar moet idd die kerel steeds minder. Hij spoort niet.
Dat mag, daar is niets mis mee. Maar daarom kunnen we nog wel redelijk blijven, toch?