Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti schreef:Dat nare vind ik ook van de dieren die hij niet meteen dood maakt maar al aan begint te eten.
_Penotti schreef:https://en.wikipedia.org/wiki/Kirov_wol ... 20and%2017.
Mooie link in hoe lief en aaibaar een wolf is
joyce B schreef:_Penotti schreef:En ook voor rubberen kogels heb je een wapenvergunning nodig, zelfs een katapult is verboden.
Dus wil je als burger/boer iets doen mag het niet.
Paintgun?
Citaat:in Nederland mag je vanaf je 18e levensjaar een paintball wapen aanschaffen. Er is echter nog wel enige onduidelijkheid over, want als het paintball wapen te veel op een echt vuurwapen lijkt, dan is het wapen illegaal. Laat je dus even goed informeren bij het aanschaffen van een paintball wapen om problemen te voorkomen! Het wapen mag ook alleen gebruikt worden op eigen terrein, dus je mag er niet mee over straat. Als je het wapen wilt vervoeren, demonteer hem dan even en zet hem op locatie weer in elkaar.
Oakland1990 schreef:Wolf van Duffel/Vlijmen is nog niet terug gevonden ondanks zoeken met honden. Ze gaan er (JL van Welkom Wolf) dus van uit dat die niets ergs heeft. Zou dit genoeg zijn om hem van de bewoonde wereld te verjagen? Hij was wel weer onderweg naar NL.
FleurVP schreef:Hopen dat de tik wellicht voor wat gedragsverandering zorgt, maar hij zal een auto vast niet met schapen, mensen en gebouwen associëren.
Ik heb net hard op hem gevloekt toen de bosmaaier in mijn nu achterlijk lage onderste stroomdraad hing. Precies stuk lint dat heel ver doorloopt en niet een tussenstukje
Oakland1990 schreef:Ik weet niet hoeveel vierkante kilometer die beestjes prefereren maar Noord-Brabant en Noorden van Antwerpen regio Turnhout grenzen aan elkaar. Kan die dit als zijn territorium gaan beschouwen? Zitten nog best wat semi natuurgebieden tussen.