Citaat:In de Telegraaf legt de directeur van het ballonbedrijf uit: “Soms moet je als piloot een lastige beslissing nemen. Bijvoorbeeld als er zich op de route geen alternatieve landingsplaats aandient.”

Sorry, maar serieus?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Citaat:In de Telegraaf legt de directeur van het ballonbedrijf uit: “Soms moet je als piloot een lastige beslissing nemen. Bijvoorbeeld als er zich op de route geen alternatieve landingsplaats aandient.”
![]()
![]()
Sorry, maar serieus?
Rebecca schreef:Dat keur ik zeker niet goed , paarden hadden zichzelf wel de dood in kunnen jagen
Lijkt een forse inschattingsfout , normaal ga je weer omhoog (lijkt hij hier ook te proberen ) maar dit is not done
quera schreef:[naam] schreef:Dat keur ik zeker niet goed , paarden hadden zichzelf wel de dood in kunnen jagen
Lijkt een forse inschattingsfout , normaal ga je weer omhoog (lijkt hij hier ook te proberen ) maar dit is not done
Ballon had hier al nooit mogen landen met al die dieren.
Dit kan diegene gewoon niet gemist hebben. Het is niet een enorm groot land maar met meerdere dieren.
Palmera schreef:Maar ze hebben recht om overal te landen want ze zijn onbestuurbaar.
Palmera schreef:Maar ze hebben recht om overal te landen want ze zijn onbestuurbaar.
KimD schreef:Hier ook alweer, kwamen tig van die ondingen laag overvliegen. Echt, als ze zomaar durven te landen op mijn land sta ik niet in voor mezelf!
Delphi schreef:KimD schreef:Hier ook alweer, kwamen tig van die ondingen laag overvliegen. Echt, als ze zomaar durven te landen op mijn land sta ik niet in voor mezelf!
Nou hier ook. Ik ga echt de poort niet voor ze openen. De kunnen de wei zelf verlaten en de rest op afspraak op komen halen. En dan gelijk even de schadevergoeding regelen.