Dat ze iedereen met gelijke strafpunten boven de vooraf aangeven hoeveelheid deelnemers doorlaten naar een tweede manche, is trouwens wel normaal. Ieder met 4 strafpunten heeft namelijk gelijke kansen. Alleen met een 'winning round' telt de tijd in de 1e ronde voor een kwalificatie. Maar dat is weer een heel ander spel dan een 2 manches met barrage.
Ik ben er weer. Wat kan je je verkijken op de plaatjes op de dozen van de kant en klare pizza's zeg. Dacht probeer de Calzone speciaal. Nou je mag een vergrootglas gebruiken om de pizza te zien
xAnniiek
Geplaatst: 19-08-16 18:18
safina schreef:
Gosh, we moeten deze olympische spelen toch wel één medaille kunnen scoren in de paardensport? Eentje maar! En het liefst een gouden....
Laten we hoop houden.
Dallista
Geplaatst: 19-08-16 18:18
Aranel schreef:
Een ander
Maar het zou wel heel bijzonder zijn als Guerdat het weer flikt. Ik ga stiekem voor hem rooten.
Zou het stiekem ook niet erg vinden als die het flikt. Ben heel benieuwd naar het parcours.
Esmee_RS
Geplaatst: 19-08-16 18:21
Een Nederlands podium zou ook leuk zijn, net als 2 jaar geleden op de winterspelen met het schaatsen.
Ann99
Geplaatst: 19-08-16 18:21
xSannee schreef:
BaileyMix schreef:
Wordt ook wel zwaar voor de paarden dan... Als ik het goed begrijp is er dus een kans dat sommige paarden vandaag drie keer moeten lopen? 1e manche, 2e manche en barrage?
Klopt... en als je ziet wat ze al hebben gelopen!...