Maar hij woont toch al heel lang in een huis of niet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashley5760 schreef:Snooki schreef:Waarom heeft de politie Vingino in beslag genomen? Ik bedoel als er een hennepkwekerij wordt opgerold dan nemen ze toch alleen de planten mee en de kweekspullen. Of had Vingino hier ook wat mee te maken?
tenminste ik begreep dat hij door de politie in beslag is genomen of is hij toch door van beelen ontvreemd?
Ik denk dat ze hem geschikt vonden als politiepaard.
Nee indd zoals gezegd om te bekijken wie "recht" heeft op het paard
bliver schreef:Heb zelfs in de wandelgangen meegekregen dat bij haar ook wietplantages zijn, maar heeft verder niks met de zaak te maken
bliver schreef:het beste kan je zelf thuis een ruitje van je schuur intikken (als je die hebt) en zeggen dat hij uit je schuur is gestolen en het verhalen op je inboedel verzekering.
LBLGypsyCobs schreef:1. Als ik het goed begrijp zitten er nu 15 man vast wegens openlijke geweldpleging en is er door beide partijen aangifte van mishandeling gedaan.
2. Toen werden er ook nog hennepkwekerijen op afgetapte stroom gevonden, maar daarvan staat nog niet vast wie daar verantwoordelijk voor is cq. van op de hoogte is dat die zich op het terrein bevonden.
3. Over (poging tot) diefstal kan pas uitspraak gedaan worden als duidelijk is wie eigenaar is van het paard en het paard heeft tot die tijd vakantie.
Heb ik zo de huidige situatie een beetje weten samen te vatten?
pipo schreef:jee , was ook vast niet tegen jou.. relax! Er wordt idd heel wat gespeculeerd, maar dat is best logisch want geheel normaal is het niet gegaan..
Citaat:Het paard en enkele auto's zijn in beslag genomen.