Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Ze doorbreekt met haar kritiek een soort loyaliteit die veronderstelt aanwezig te zijn in dit geval in de dressuur wereld zo in de zin van "je hangt je vuile was niet buiten".
Citaat:En er zullen zeker mensen zijn die haar daardoor niet meer vertrouwen zelfs als later blijkt dat ze 100% gelijk zou hebben.
Jannepauli schreef:Ik dacht dat klokkenluiders meer die mensen zijn die zonder eigenbelang misstanden aan het licht willen brengen. Engels lijkt meer te gaan meer voor de schadevergoeding, overgoten met het mooie paardenliefde sausje.
Jannepauli schreef:Ik dacht dat klokkenluiders meer die mensen zijn die zonder eigenbelang misstanden aan het licht willen brengen. Engels lijkt meer te gaan meer voor de schadevergoeding, overgoten met het mooie paardenliefde sausje.
Babootje schreef:Jannepauli schreef:Ik dacht dat klokkenluiders meer die mensen zijn die zonder eigenbelang misstanden aan het licht willen brengen. Engels lijkt meer te gaan meer voor de schadevergoeding, overgoten met het mooie paardenliefde sausje.
Dit is nu precies wat ik bedoel. Hoe weet jij nu waar het Lonneke Engels om te doen is? Voor het geld hoeft ze het niet te doen. Daar lijkt ze meer dan genoeg van te hebben. Insinuaties waar je ook geen basis voor hebt. Maar Bartels is heilig, daar mag je niks van zeggen.
Adrian schreef:russel schreef:Adrian nou ga jij uit van de waarheid...maar jij hebt toch ook gefotoshopt om je statement te maken?
Ik zou niet weten, waar en wanneer. Ik constateerde, dat dit waarschijnlijk was gedaan in een foto uit het rapport van Thiel. Wel bij de les blijven !!
Geplakte Verwonding op foto.
[ Afbeelding ]
Foto gedraaid.
[ Afbeelding ]
Verwonding lijkt mij, veroorzaakt door dit soort sporen. Middelste diep met aan weerszijden een ondiepe wond.
[ Afbeelding ]
russel schreef:Welke les? Je draait de foto toch om om je statement over een wielspoor van de western er in te willen laten passen? Dar is toch fotoshoppen om je statement te kunnen maken?
Citaat:Dan krijg ik,het idee dat de gefotoshopte foto van U2 door betrokkenen dan dus kennelijk verkeerd is gedaan en het paard dus van vertikaal naar horizontaal of anders om?
LBLGypsyCobs schreef:Er zijn natuurlijk zat misstanden in de paardensport, kijk maar bij de gemiddelde losrij ring.
En kijk maar hoe weinig daar op ingegrepen wordt.
En dan nog wat er thuis gebeurd en niet te controleren is.
Daar moet meer aandacht voor komen, ook vanuit de overkoepelende organisaties.
Maar ik denk dat die ook weten dat nu ineens ingrijpen en voorvallen aan het licht brengen de paarden wellicht goed zal doen, maar de sport enorm zal schaden.
.
Adrian schreef:Citaat:Snappen we het nog?
De meesten snappen het, jullie niet. Veel plezier er mee
Krijgen we een uitleg over een uitleg over een uitleg die niet klopt. Er is gewoon gephotoshopt (althans als je naar déze foto kijkt) om er sporenwonden in te plakken, punt !! Ik geloof het hele verhaal niet meer van die sporenwonden (maar dat deed ik al niet vanaf het begin). Als het al zo is, dan zijn die m.i. (zeg het er maar weer bij, maar zie foto's van een dag voor hij wegging) niét bij Bartels ontstaan. russel schreef:Wat fijn dat er voor Bartels zoveel speurneuzen aktief zijn...
en wordt de zaak levend gehouden door o.a. dit topic.