Lieffie, ik heb vandaag al een hoop tegen je gekletst. Het was een mooie dag, besloten weer eens op een paard te klimmen ter ere van jou en natuurlijk.... was het precies droog toen ik op die paardenrug het strand op reed. Ik mis je ik mis je, je bent heel dichtbij me, maar in mijn hoofd rust je.. En zo is het maar net, iedere dag ben je bij me, vandaag niet minder dan een jaar geleden!
haboshof
Geplaatst: 20-11-13 00:22
Dag SG. Alweer een jaar voorbij. Die heftige periode rond je overlijden door vele Bokkers meegeleefd. Ook ik heb vandaag aan je gedacht, zoals zo vaak. Vergeten? Nee hoor , je zit voor altijd in ons hart.
Sterkte voor nabestaanden en iedereen die haar mist.
Je was zo bang vergeten te worden, maar hoe zou dat kunnen. Zo een indruk gemaakt, jij wordt nooit meer vergeten. Vandaag alweer een jaar, wat vliegt de tijd. Vanavond Diamonds op de radio. Hoe kon het ook anders!
Urion
Geplaatst: 20-11-13 01:49
Ik heb het nooit meegekregen dit verhaal maar wil toch reageren. Wat mooi dat jullie allemaal zo samen zijn gekomen om iemand te herdenken, te blijven herdenken en echt samen zijn op dat moment. Sterkte allemaal.
Ik kan niet slapen en mijn gedachten gaan terug naar vorig jaar. Intens meegeleefd heb ik niet, maar het heeft me allemaal wel geraakt. Dat nu, net als toen, zoveel bokkers nog even hun "officiële" moment van terugdenken pakken vind ik echt heel ontroerend om te lezen. Ook de essay die voorbij kwam, als leraar zou ik het ook lastig hebben denk ik. Ik wil iedereen die SG kende heel veel sterkte wensen...!
Volgens mij heeft HD niet in de gaten dat SG al een jaar geleden op haar wolkje is gaan zitten. Geeft niets, ze wilde bij veel mensen zijn, en flikt dat ook nu weer
CoonArt
Geplaatst: 20-11-13 11:46
delerium schreef:
Volgens mij heeft HD niet in de gaten dat SG al een jaar geleden op haar wolkje is gaan zitten. Geeft niets, ze wilde bij veel mensen zijn, en flikt dat ook nu weer
Oh jemig... ik zie het nou pas zeg... Sorry sorry sorry!
Geeft niets hoor HD! Je reactie is er niet minder lief om.
_nvds
Geplaatst: 29-11-13 15:24
HorseyDude schreef:
delerium schreef:
Oh jemig... ik zie het nou pas zeg... Sorry sorry sorry!
Ik reageer wat laat. Maar ik snap nu waarom de 19e zo'n typische dag was. 19 november is mijn lieve papa opgenomen in het ziekenhuis door zijn ziekte, gelukkig is hij nu weer thuis.. SG, ik denk nog dagelijks aan jou, lieve kanjer die je bent! Je hebt me veel wijze raad gegeven en ik denk nog vaak aan jouw huisje. shine bright like a diamond mop.