nicky_rilana schreef:KikixH schreef:ze had geen kinkettingbeschermer, of ben ik nu blind?dat ben je toch ook niet verplicht of wel?volgensmij wel, maar ben geen expert. is wel veeel fijner voor het paard lijkt mij
Jammer, de site van last, current en next rider is ermee op gehouden ineens! Vond het juist zo'n handig overzicht
UMayDream schreef:Jammer, de site van last, current en next rider is ermee op gehouden ineens! Vond het juist zo'n handig overzicht Oh, hij doet 't weer!
lifeofmarit schreef:Ik denk de hele tijd er liggen bloemen en een waterbak in de bak, maar dat zijn gewoon die dakjes Hier nog 1.
lifeofmarit schreef:Ik denk de hele tijd er liggen bloemen en een waterbak in de bak, maar dat zijn gewoon die dakjes Dat dacht ik ook Tot dat jij het nu zij
UMayDream schreef:Jammer, de site van last, current en next rider is ermee op gehouden ineens! Vond het juist zo'n handig overzicht http://www.london2012.com/equestrian/ev ... -110927856 ?
Samsie schreef:hee! geen dressuurzadelIk dacht ook al wat zit ze kort, is volgens mij idd geen dressuurzadel.