Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:08

manic schreef:
Gut gut, geloven jullie ook alles wat in de Telegraaf staat?

Er zijn verschillende vormen van geloof. Je kunt de krant geloven, je kunt beloftes beloven en je kunt roddel geloven. Bokt gelooft de krant, EG gelooft de belofte dat het paard tot London blijft en iedereen die maar wil, gelooft de roddels. Er is echter nog nergens iets concreets boven komen drijven of zelfs maar iets dat te toetsen valt aan feiten.

BabetteV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:12

Wat een sensatie!

cp112 schreef:
Umeo schreef:
Denk je nu echt dat Rath enkele miljoenen betaald voor de sportrechten als ze die hem de dag daarna weer kunnen afpakken. Laat me niet lachen!

*zucht.
Ik zei toch daarboven al, dat er vast wel een minimum termijn aan vast zit oid.
Maar denk niet dat PS zich niet indekt wat dat betrefd hoor. Dat is een zakenman, dus die kan heus wel van de Rathjes af.

De Rathjes zoals jij ze noemt, bezitten miljoenen die doen echt niet onder voor PS

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:14

Ik denk dat PS op een gegeven moment wel in zal moeten grijpen. Denk namelijk niet dat hij eeuwig op de successen van EG met Totials kan blijven teren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:16

BabetteV schreef:
De Rathjes zoals jij ze noemt, bezitten miljoenen die doen echt niet onder voor PS

En, die zijn vast ook niet achterlijke en zullen zich ook wel in gedekt hebben wb verkoop van Totilas.
Ik meen ook dat AKL niet enkel sportrechten bezit...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:16

whahaha rath wil gewoon nog steeds met toot naar de OS.....uh wanneer ga je dan eens uitkomen op wedstrijd met toot vraag ik me dan af.
en dan denk ik toch echt niet dat je hoge cijfers kan gaan gooien en zeker niet na wat ik gezien heb van die hengstenkeuring

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:19

Ben ik trouwens de enige die zich er mateloos aan kan storen dat er bijna altijd een foto van Gal en Totilas bij een nieuws bericht staat (niet alleen op bokt), zelfs als het artikel over Totilas en rath gaat ? We weten nu onderhand wel hoe goed die combi was, ik vind het dan ook niet eerlijk tegenover de huidige ruiter en eigenaren. Hoe zou je het zelf vinden als jouw nieuwe kanjer telkens overal met de vorige eigenaar opduikt ?

KimmLoveTenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:20

Wat er ook nu gebeurt, het gedoe rondom Totilas blijft de komende maanden nog wel even :D

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:21

Ayasha schreef:
BabetteV schreef:

En, die zijn vast ook niet achterlijke en zullen zich ook wel in gedekt hebben wb verkoop van Totilas.

Klopt, ik haalde dat ook al eerder dit topic aan.

http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-77435277.html

Citaat:
Ann Kathrin Linsenhoff und Paul Schockemöhle kennen sich schon lange, er ging auf sie zu, nachdem er Totilas gekauft hatte. Nun bilden sie eine Besitzergemeinschaft, ihnen gehört das Pferd jeweils zur Hälfte. Sie teilen sich die Kosten, aber auch das Preisgeld und die Einnahmen aus Marketing und Zucht.

"Fifty-fifty, alles ganz fair auf Augenhöhe", sagt Linsenhoff, während sie ihrem Sohn beim Training zuguckt, in rosa Lederstiefeln und farblich passenden Handschuhen.

Die Partnerschaft, sie lohnt sich für beide. Schockemöhle, der für die Zucht verantwortlich ist, hat eine finanzstarke Teilhaberin, die sich um den Sport kümmert. Linsenhoff kann ihrem Stiefsohn die einmalige Chance bieten, ein Ausnahmepferd zu reiten. "Unser großes Ziel sind die Olympischen Spiele", sagt sie. "Es wäre schön, wenn Matthias mit Totilas in London ganz oben stehen würde."

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:24

astridastrid schreef:
Citaat:
“Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille.
Ik vind dit echt een arrogante uitspraak van vader Rath. Jammer dat ze gewoon niet eerlijk hun verkeerde keuze toegeven en daar naar handelen.

Zeker... net zoals wij de kans hebben de Staatsloterij, de Lotto of de Postcode loterij te winnen. :D

Maar eh.. dit zegt men in Duitsland: "...Hauptsache, die Holländer haben ihn nicht... " , dus wat MR er ook van bakt in Duitsland blijven ze toch zeggen "lekker puh, jullie hebben Totilas niet"..

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:26

Ayasha schreef:

http://www.schockemoehle.com/deckstatio ... 7f8a1d0540
Helemaal onderaan staat dat AKL mede-eigenaar is.

Het filmpje is ook wel grappig: EG, en niet MAR. :+

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:26

Wat ik zo weet is dat wat er bij de FEI bekend is als eigenaar in werkelijkheid zo niet hoeft te zijn. Een belg kan perfect nog eigenaar zijn van het paard maar voor de FEI een of andere spanjaard omdat het paard onder een spaanse ruiter loopt.

Glitter_

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:28

Sorry dit bericht vind ik echt triest.

Ligt er zo dik boven op dat ze doen alsof het geweldig gaat, maar deste meer lijkt het alleen maar schijn!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:31

Jannepauli schreef:
Zeker... net zoals wij de kans hebben de Staatsloterij, de Lotto of de Postcode loterij te winnen. :D

Maar eh.. dit zegt men in Duitsland: "...Hauptsache, die Holländer haben ihn nicht... " , dus wat MR er ook van bakt in Duitsland blijven ze toch zeggen "lekker puh, jullie hebben Totilas niet"..

Ja het lijkt al met al steeds meer een macht spelletje te worden, ff lekker pesten :')
*legt de kaarten op tafel.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:31

Maar eigenlijk zegt die oude Rath dus gewoon dat hij wel te koop is maar dan moet het bod wel veel hoger zijn dan 15 miljoen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:33

_Mondy_ schreef:
Ben ik trouwens de enige die zich er mateloos aan kan storen dat er bijna altijd een foto van Gal en Totilas bij een nieuws bericht staat (niet alleen op bokt), zelfs als het artikel over Totilas en rath gaat ? We weten nu onderhand wel hoe goed die combi was, ik vind het dan ook niet eerlijk tegenover de huidige ruiter en eigenaren. Hoe zou je het zelf vinden als jouw nieuwe kanjer telkens overal met de vorige eigenaar opduikt ?

Misschien omdat er te weinig goede foto's van MAR/ Toot samen zijn? Laat staan filmpjes.

Vind het erg zielig van Rath sr om Gal zo onderuit te halen. Lekker makkelijk om iemand anders overal de schuld van te geven
Laatst bijgewerkt door Onali op 10-02-12 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:33

Bloodymary schreef:
Maar eigenlijk zegt die oude Rath dus gewoon dat hij wel te koop is maar dan moet het bod wel veel hoger zijn dan 15 miljoen.

Dit is het betreffende citaat: 'Bij een bedrag dat ver, ver boven de 15 miljoen Euro ligt, komt verkoop in onze gedachten'.

http://www.horsus.nl/?p=nieuws&i=9837-v ... s.facebook

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:34

Vind het toch raar dat vader Rath geen woord zegt over hoe slecht het gaat en alleen maar vertelt dat hij wil dat zn zoon met Toot naar de OS gaat.. Als ze daar tevoorschijn komen zou dat denk ik wel hun laatste kans zijn om een goed optreden te laten zien voordat echt íedereen in Duitsland ze opgeeft denk ik zo :o

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:37

Tja, wat moet hij dan zeggen. Matthias kan niet op Totilas rijden en elke maand dat hij er op rijdt ziet het er slechter uit? Dat doe je niet zo makkelijk denk ik.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:40

Ach, ik denk dat team Gal het beste ze nog even kan laten aanmodderen. London zit er toch voor een evt. Toot-Gal combi niet in, dus laat ze maar lekker in hun eigen sop gaarkoken. Op een gegeven moment gaat het kwartje vallen dat het met de huidige combi gewoon niets wordt en dán zouden Gal & Co eventueel hun slag kunnen slaan. Maar ik denk dat het nu nog te vroeg is. Blijkbaar hebben ze nog de illusie dat er een medaille inzit voor MAR en Toot.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:40

Citaat:
In reactie op de geruchten die de ronde gaan dat Edward Gals nieuwe sponsor Glock Totilas wellicht terug koopt van Paul Schochemöhle, zegt Klaus Rath, de vader van Matthias, tegen de Oostenrijkse 'Keine Zeitung': we denken er niet aan om Totilas te verkopen, dat is echt waanzin.'

Vervolgt: 'Bij een bedrag dat ver, ver boven de 15 miljoen Euro ligt, komt verkoop in onze gedachten. Wie ons goed kent, weet dat er nooit een paard verkocht wordt. Totilas wordt geen Oostenrijker en behoort tot onze familie.'

Rath komt ook nog met een 'sneer' richting Gal: 'Dat Edward Totilas terug wilt, is niets nieuws. Hij loopt al maanden achter Totilas aan en wil hem kost wat kost terug. Maar waarom is het paard dan aan ons verkocht? Alleen vanwege de commissiegelden?'

Jeetje, als hij dat laatste echt gezegd heeft vind ik hem nogal respectloos doen over de hele situatie...Net of Gal er geen bal om geeft dat Toot verkocht is.... 8)7

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:41

NienSCHaap schreef:
Bloodymary schreef:

Dit is het betreffende citaat: 'Bij een bedrag dat ver, ver boven de 15 miljoen Euro ligt, komt verkoop in onze gedachten'.

* rammelt met de spaarpot*
Nou mensen, alle hollanders een eurootje en we hebben 'm weer terug :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:42

Bloodymary schreef:
Tja, wat moet hij dan zeggen. Matthias kan niet op Totilas rijden en elke maand dat hij er op rijdt ziet het er slechter uit? Dat doe je niet zo makkelijk denk ik.

Je kan op een gegeven moment je zoon ook in bescherming gaan nemen. Denk namelijk niet dat het heel goed is voor je zelfvertrouwen als het steeds niet lukt en je constant kritiek over je heen krijgt.

Zeg dan gewoon eerlijk dat het me dit paard niet gaat, maar met een ander paard misschien wel.
Laatst bijgewerkt door ukje op 10-02-12 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:42

maak me gek, maar mocht er een desbetreffende actie komen, dan denk ik dat we nog wel eens versteld kunnen gaan staan van de opbrengst hoor :j

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:43

NienSCHaap schreef:
Bloodymary schreef:

Tja, daar verkoop je familie idd wel voor...

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:43

mylittlejoy schreef:
Ach, ik denk dat team Gal het beste ze nog even kan laten aanmodderen. London zit er toch voor een evt. Toot-Gal combi niet in, dus laat ze maar lekker in hun eigen sop gaarkoken. Op een gegeven moment gaat het kwartje vallen dat het met de huidige combi gewoon niets wordt en dán zouden Gal & Co eventueel hun slag kunnen slaan. Maar ik denk dat het nu nog te vroeg is. Blijkbaar hebben ze nog de illusie dat er een medaille inzit voor MAR en Toot.

Al zou je dan toch zeggen dat dat betekent dat er zeker iets mis is met de ogen van de familie :o