Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:31

sarabande schreef:
Je bent een relnicht Suzanne :D :D

:roll: :D
Kijk maar in mijn profiel, shetlander Polly past perfect bij Power! :j
Dekgeld is redelijk dus dat gaat vast een topper worden! Polly and paint.. :j

Vudress

Re: Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:41

Polly Sheepy Painted! Klinkt als een westerpaard.....

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:44

Krijg het idee dat dit gewoon een publiciteitsstunt is om meer dekkingen te krijgen, hij staat nu wel weer lekker in de kijker.

Het leek me ook al erg raar dat hij nog wel pijnloos in de wei zou kunnen lopen maar niet meer op een fantoom kan springen.
Als dat wel zo zou zijn is het nogal aso dat ze voor de verkoop nog zoveel mogelijk sperma proberen te vangen, daar zou hij dan dus pijn aan hebben.
Maarja, dat dat niet zo is en dat hij nog prima kan dekken weten zij natuurlijk al veel langer dan sinds vanmorgen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:45

anneliesdj schreef:
Krijg het idee dat dit gewoon een publiciteitsstunt is om meer dekkingen te krijgen, hij staat nu wel weer lekker in de kijker.

Zou best kunnen het is al bijna juni dus ze hadden haast wilden ze nog iets verdienen denk ik.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:49

anneliesdj schreef:

Zo komt het op mij ook over. Het is alleen een beetje jammer dat het Bokt Nieuwsteam zich voor dit soort zaken leent. Komt erg amateuristisch over en het haalt de geloofwaardigheid van het BoktNieuws enorm naar beneden.

Ik vind het zelf ook nog een hele slechte stunt. Er wordt niet zo positief gesproken over de mensen rondom Power and Paint. En als er een graadmeter voor de publieke opinie bestaat is het bokt.nl wel......

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:04

misschien was het wel geeen stunt en moesten ze tot zo ver gaan om toch nog hun investering eruit te halen.....een briefje van de deurwaarder wordt niemand meer bang van!

schimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:06

Mensen, hou op met die onzin. Als wij zoiets hadden gewild dan hadden wij het allang VOOR het dekseizoen gedaan - niet halverwege.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:11

schimmie schreef:
Mensen, hou op met die onzin. Als wij zoiets hadden gewild dan hadden wij het allang VOOR het dekseizoen gedaan - niet halverwege.

En waarom hebben ze het dan gedaan volgens jou?

Geef toe; eerst wordt er gezegd dat hij niet meer geschikt is voor de sport én de dekdienst en daarom in de verkoop gaat, vervolgens wordt er gezegd dat er toch zoveel mogelijk sperma gevangen wordt voor hij verkocht wordt, dat strookt al niet met elkaar. Ik neem aan dat ze hem niet onnodig pijn willen laten lijden?
En nu ineens komen ze met de mededeling dat hij toch nog geschikt is voor de dekdienst en daarom niet verkocht wordt? Dat wisten ze toch al veel langer dan sinds vanmorgen? Waarom was hij anders nog aan het dekken?

Nee sorry, ik hoop maar dat het een publiciteitsstunt is, anders is het wel heel zielig voor P&P, die is hier letterlijk het lijdend voorwerp.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:15

Wat een complottheorieën weer :')

Bij een executieverkoop komt een hoop kijken. Er zijn schuldeisers, de curator, de rechter. Die beslist. En soms worden er op het laatste moment andere regelingen getroffen. Dat is helemaal niet uitzonderlijk.
En dat is niet allemaal door 1 stal even te bekokstoven.
Laatst bijgewerkt door Waves op 26-05-10 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:16

anneliesdj schreef:
schimmie schreef:

En waarom hebben ze het dan gedaan volgens jou?

Geef toe; eerst wordt er gezegd dat hij niet meer geschikt is voor de sport én de dekdienst en daarom in de verkoop gaat, vervolgens wordt er gezegd dat er toch zoveel mogelijk sperma gevangen wordt voor hij verkocht wordt, dat strookt al niet met elkaar. Ik neem aan dat ze hem niet onnodig pijn willen laten lijden?
En nu ineens komen ze met de mededeling dat hij toch nog geschikt is voor de dekdienst en daarom niet verkocht wordt? Dat wisten ze toch al veel langer dan sinds vanmorgen? Waarom was hij anders nog aan het dekken?

Nee sorry, ik hoop maar dat het een publiciteitsstunt is, anders is het wel heel zielig voor P&P, die is hier letterlijk het lijdend voorwerp.

als je even terugleest, kun je zien dat hij voor dekdienst goedgekeurd is door een dierenarts, zijn verklaring staat bovenaan de pagina.

En ik denk niet dat een dierenarts dit zou afgeven (waarvan hij weet dat het openbaar wordt gemaakt) als ie zou liegen, dan zou ie niet alleen zijn naam als dierenarts maar ook zijn praktijk in gevaar brengen.

Oftewel, dierenarts is erg zeker van zijn zaak dat PP kan dekken, en ik geloof hem daarin

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:24

hoe dan ook. pony gaat vanaf nu een lekker leven tegemoet.
wat de achterliggende gedachte ook is.
nu maar hopen dat hij goed fokt. anders is hij nog de sjaak omdat ze hem niet meer willen. uit de eerst volgende jaargang een toppertje en zijn kostje is gekocht voorlopig

Kauwgom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:31

hij staat op mijn dekhengst lijstje, staat denk ik goed op onze merrie. :D
power is toch 1,48?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 17:41

Vudress schreef:
anneliesdj schreef:

Zo komt het op mij ook over. Het is alleen een beetje jammer dat het Bokt Nieuwsteam zich voor dit soort zaken leent. Komt erg amateuristisch over en het haalt de geloofwaardigheid van het BoktNieuws enorm naar beneden.

Wat een onzin, alsof wij dit van tevoren wisten en onderdeel uitmaken van het Power Promotie team :+ :D
Het is gewoon nieuws, verder voor ons niets meer en niets minder :)

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:51

Cayenne schreef:
alsof wij dit van tevoren wisten

Nee, dat is nu net het hele probleem.....

Vage berichten de wereld insturen die later weer ingetrokken worden is niet heel professioneel...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 17:53

Vudress schreef:
Cayenne schreef:

Vage berichten de wereld insturen die later weer ingetrokken worden is niet heel professioneel...

Dat lijkt me een zaak tussen twee partijen waarover afspraken zijn gemaakt en waar men hier verder niets mee te maken heeft :)
Ik snap je probleem niet? :) Zit je iets dwars? Hoe zou jij dit aanpakken?

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:54

Vudress schreef:
Cayenne schreef:

:= je kunt beter idd nieuws brengen als het al een week oud is ;)

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:55

Ik heb geen probleem. Ik geef alleen aan dat ik het niet professioneel van een nieuwsredactie vind om vage berichten de wereld in te sturen. Ik zou dan niet als nieuwsteam zijnde berichten plaatsen die niet officieel bevestigd zijn.

Tenminste, als je een reputatie van onafhankelijk nieuws wilt behouden en je niet wilt verlagen tot het niveau van Boulevard.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 17:57

Vudress schreef:
Ik heb geen probleem. Ik geef alleen aan dat ik het niet professioneel van een nieuwsredactie vind om vage berichten de wereld in te sturen. Ik zou dan niet als nieuwsteam zijnde berichten plaatsen die niet officieel bevestigd zijn.

Tenminste, als je een reputatie van onafhankelijk nieuws wilt behouden en je niet wilt verlagen tot het niveau van Boulevard.....

Boulevard kan best vermakelijk zijn :D
Ok, nu even serieus: er was helemaal niets vaags aan en het is al opgelost door de betrokken partijen, dus lijkt me verder geen probleem. Overigens bleek het nieuws grotendeels wel gewoon te kloppen, en het gedeelte wat niet klopte is netjes gerectificeerd.
Tips geven staat je altijd vrij hoor. We zijn geen professioneel team, maar doen gewoon ons best om mensen zo goed mogelijk op de hoogte te stellen. Perfectie is misschien niet altijd even makkelijk, maar wel een goed streven :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:58

Joh Vudress, Welk medium heeft volgens jouw dan professionele nieuwsberichten? Want zovel tv-nieuws als kranten hebben wel eens nieuws moeten terug nemen.
Als nieuwsredactie, als eender welke nieuwsredactie, moet je het doen met de berichten die "men" geeft. Als men later dan de woorden gaat terug nemen kan je daar als nieuwsredactie niets anders aan doen dan het corrigeren door een nieuw nieuwsbericht neer te zetten. Dat heeft de bokt nieuwsredactie IMO heel duidelijk en prima gedaan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:01

Ach en het houdt weer een heleboel mensen van de straat he :D :D :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 18:02

sarabande schreef:

Dat is 1 ding wat zeker is :=
Sarabande, weet jij toevallig wat voor papier je bij een P&P veulen zou kunnen krijgen?
Gezien de hengst blijkbaar niet is goedgekeurd (of toch bij een Duits stamboek), ben ik daar wel benieuwd naar :j

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:05

Cayenne schreef:
sarabande schreef:

Sarabande, weet jij toevallig wat voor papier je bij een P&P veulen zou kunnen krijgen?
Gezien de hengst blijkbaar niet is goedgekeurd (of toch bij een Duits stamboek), ben ik daar wel benieuwd naar :j

Nee ik heb geen idee, zit niet zo in de ponnies.
Maar het lijkt me dat ze hem het beste bij het NRPS kunnen aanbieden, mooie aanwinst voor het stamboek toch.
Er zijn vast wel een paar heren die langs willen komen om hem op exterieur te keuren.

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:05

komt bij dat als het nieuwsteam hier een week mee had gewacht er weer van die reacties komen als: dit wisten we al, oud nieuws blabla....
Oftewel het is ook nooit goed....

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:06

Nou nieuwsteam, ik vind dat jullie wél de juiste beslissing hebben gemaakt. En ik vind het ook beslist geen reclame (of hoe ze het ook noemden!)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:08

Cayenne schreef:
sarabande schreef:

Ik verwacht dat je bij het NWPCS bijvoorbeeld wel Welsh Part Bred papier kunt krijgen. :)