Haha, paardje heeft gevoel voor humor Zie het al helemaal voor me...Rambo aan het spetteren, trekpaardluf er bovenop probeert zich nog een beetje droog te houden...
Ben reuze benieuwd naar het resultaat! Als ze net zo leuk zijn als die in het topic in jouw OS, hoor je mij niet klagen...
Haaaa damesss! Ik ben in Friesland, de elfstedentocht aan het fietsen. Ben nu in Leeuwarden, dus Engel, als je dit nog leest, vanavond is je kans om mij te meeten
We gaan dadelijk fietsen naar Sneek, morgen varen in Sneek, en dan weer verder naar Koudum, om te eindigen bij de Galamadammen Waarschijnlijk kan ik de rest van de week niet meer online, dus tot zondag! xx
Tsjaa, ik weet niet. Ik ging niet met hele goede cijfers het examen in dusjaa. En ik had had het best druk, want ik doe dubbelprofiel NG met NT, en daarnaast nog extra Economie en extraextra Frysk. Dus ik had 9 examenvakken, en dat was gewoon moeilijk en druk! Dus totaal geen pretpakket ofzoo en daarnaast speel ik nog muziek enzoohooo. Maarach, heb ik komend jaar het een beetje rustiger, kan ik ernaast miss gaan werken, miss leasepaard nemen zodat ik wat meer kan rijden, en kan ik hogere cijfers halen, zodat ik het jaar daarna meer kans heb om ingeloot te worden bij Diergeneeskunde