Slapstick schreef:Lente schreef:Afluisteren? Je hebt gezien dat hij 10 uur duurt??
Ja, ik heb geduld!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DMZSniper schreef:Nee hoor, maar gezien mijn eigen ervaring geloof ik dat je een flinke dosis humor moet hebben om bij jou een beetje leuk over te komen
milou123 schreef:DMZSniper schreef:Nee hoor, maar gezien mijn eigen ervaring geloof ik dat je een flinke dosis humor moet hebben om bij jou een beetje leuk over te komen
Was ik zo erg?
Ik kan me ons gesprek niet eens herinneren, sorry, pak het niet persoonlijk op hoor.
Met al die mannen die om mijn oren vliegen, wordt ik af en toe gek.En ik onthou ze ook niet.
milou123 schreef:DMZSniper schreef:Nee hoor, maar gezien mijn eigen ervaring geloof ik dat je een flinke dosis humor moet hebben om bij jou een beetje leuk over te komenDMZSniper schreef:Was ik zo erg?
Ik kan me ons gesprek niet eens herinneren, sorry, pak het niet persoonlijk op hoor.
Met al die mannen die om mijn oren vliegen, wordt ik af en toe gek.En ik onthou ze ook niet.
Dat je het niet kunt herinnenen is misschien een goede zaak, want jij hebt mij geblokt
Maar ja, het was net of ik in een muur reed van 'no humor hier' xD