HorseTimeXL schreef:wrijf er maar even in Sammie
En toch leuk dat Valegro straks over een paar daagjes gewoon weer in de wei staat en weer af en toe een buitenritje gaat maken. Dat is toch wel het mooiste
Hij hoort het applaus dan nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dribbel schreef:Wat een pittig paard is parzival toch. Pff... snap dat Adelinde blijft stappen, want in galop is ze hem denk ik helemaal kwijt op het moment, dan krijg je ongelukken.
Janine1990 schreef:Dribbel schreef:Wat een pittig paard is parzival toch. Pff... snap dat Adelinde blijft stappen, want in galop is ze hem denk ik helemaal kwijt op het moment, dan krijg je ongelukken.
Zelfs de springruiters zijn tegenwoordig al anders aan het denken over ererondes. Of het misschien niet achterhaald is... Ik kan het goed begrijpen![]()
En ik dacht ook dat er het een en ander was aangepast, maar kennelijk toch niet?
Dribbel schreef:Wat een verschil in de ereronde tussen Valegro en Parzival. Valegro doe netjes zijn rondje en strekt nog eens mooi in draf, terwijl Parzival ongeveer ontploft.
Dribbel schreef:Aan de ander kant hoort het er wel bij. Een ere ronde in draf is dan misschien beter.
takkie_muis schreef:Omdat hij ook beetje duurder was
SAKKIA schreef:Ja maar dat was bij Gal al zo hoor.
Tja zou kunnen natuurlijk dat hij helemaal flipt als hij alleen in de wei of paddock staat.
Hoewel deze paarden misschien ook wel een sprintje zullen trekken. Tenminste, zou ik wel doen als ik hun was
SAKKIA schreef:Ja maar dat was bij Gal al zo hoor.
Tja zou kunnen natuurlijk dat hij helemaal flipt als hij alleen in de wei of paddock staat.
Hoewel deze paarden misschien ook wel een sprintje zullen trekken. Tenminste, zou ik wel doen als ik hun was