Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurabram schreef:Het zijn ook wel hele zware omstandigheden. Het ene paard zal daar ook beter mee om kunnen gaan dan het andere. Bij ons heb je natuurlijk gewoon niet zulke extreme weersomstandigheden. En het is ook al erg laat op de avond daar.
liliputter schreef:Nou... hebben ook 5 min paardensport gezien op tv... Iemand toevallig al een mail gestuurd of we morgen wel alles live kunnen zien op tv?!
Backup schreef:Correct me if i am wrong
Er doen per land 3 ruiters mee dan word die score opgeteld en gedeelt en het land met de meeste punten krijgt goud etc etc ?
En nl is tot nu toe het eerste land waarvan er al 2 ruiters hebben gereden ? Of heb ik nu iets gemist ?
Mystica schreef:Backup schreef:Correct me if i am wrong
Er doen per land 3 ruiters mee dan word die score opgeteld en gedeelt en het land met de meeste punten krijgt goud etc etc ?
En nl is tot nu toe het eerste land waarvan er al 2 ruiters hebben gereden ? Of heb ik nu iets gemist ?
Je hebt iets gemist, want er zijn meer waarvan al 2 gereden hebben. Wij staat iig boven engeland en als ik het goed heb tot nu toe eerst van de landen die al 2 ruiters gehad hebben
Mystica schreef:In he geval wat jij beschrijft goud ook nog wel
Storm76 schreef:Die nu in de ring is *kwijllllll*!!!
(het type paard dan he?)
Backup schreef:Tot morgen allemaal.............. Same place same time