Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Dus eerst zet mw. van Baalen de pony veelste strak bij, om zo te kunnen uitleggen dat dit niet zo moet? Daarvoor hoef je die pony GEEN SECONDE LANG ook daadwerkelijk in die houding te plaatsen naar mijn idee hoor
sjaantje schreef:@terorita; meisje zal vast goed geïnstrueerd zijn over wat ze moet antwoorden op de vele vragen
sigrid1182 schreef:Ik heb inmiddels email van angela krooswijk ontvangen over betreffende fotos....
emailtje samengevat....
ponie werd verkeerd bijgezet, heeft 1 rondje zo gelopen en longeerster werd door mevr van baalen geattendeerd dat dit veel te diep was, daarna is ponie mooi bovenin gelongeerd. fotograaf was toen helaas al weg...Citaat:ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en duidelijk is dat we het maar een rondje hadden gedaan en coby me gelijk bijgeschoold heeft dat het zo echt niet moet
dus Coby kan weer op haar voetstuk terug gezet worden....
![]()
![]()
![]()
sigrid1182 schreef:Ik heb inmiddels email van angela krooswijk ontvangen over betreffende fotos....
emailtje samengevat....
ponie werd verkeerd bijgezet, heeft 1 rondje zo gelopen en longeerster werd door mevr van baalen geattendeerd dat dit veel te diep was, daarna is ponie mooi bovenin gelongeerd. fotograaf was toen helaas al weg...Citaat:ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en duidelijk is dat we het maar een rondje hadden gedaan en coby me gelijk bijgeschoold heeft dat het zo echt niet moet
![]()
![]()
![]()
terorita schreef:sjaantje schreef:@terorita; meisje zal vast goed geïnstrueerd zijn over wat ze moet antwoorden op de vele vragen
dat zal ongetwijfeld..
heb de foto's weer bekeken..
en kom niet tot de conclusie, dat ze na 1 rondje in grijpt,
ene foto's heeft mevr zelf de longe in handen, andere foto het meisje zelf.
en dat allemaal in één rondje
Citaat:@Ulissa; Heb je die lui ooit zien ingrijpen?
sigrid1182 schreef:lezen is ook een vak....
de longeerster heeft ponie bijgezet....
WildWings schreef:sigrid1182 schreef:lezen is ook een vak....
de longeerster heeft ponie bijgezet....
Lezen is een vak; kijken ook
Op de foto's staat mevrouw van Baalen er toch echt naast en longeert de pony zo even. Daarna laat ze zelfs Angela nog even longeren zo.
Het lijkt me dat als je ziet dat je toppony zo strak is ingesnoerd en dat wanneer je dat (zoals het ook hoort!!) niet de juiste manier vindt de pony meteen weer eruit haalt en dan pas uitlegt waarom die methode zo verkeerd is, NIET dat je eerst rustig een rondje gaat longeren en daarna nog een 15jarige meid even laat longeren met de pony zo.
En sowieso, waarom zet de longeerster (was dat Angela zelf in dit geval?) de pony zo strak vast? Ik neem aan dat dat iemand is die toch vaker traint met P&P en Coby / Angela (of als het Angela zelf was al helemaal) en dat diegene dus niet anders doet dan normaal..
Sundancer schreef:Dit verhaal heb ik vanmiddag al gehoord van Angela. Weet niet wat er waar van is. Als je de foto's bekijkt zegt het al genoeg.
emailtje samengevat....
![]()
![]()
![]()