Klopt helemaal, de machteloosheid die je voelt is met geen pen te beschrijven. Je mag niet doen wat jij denkt dat rechtvaardig is. Waarom dat chippen, om aan te tonen dat een paard dat betreffende paard is, om er een soort wegenbelasting op te gaan heffen of zo ? Om terugvorderen en vinden met een diefstal heeft het echt 0,0 nut.....
Zijn ze nou helemaal gek geworden met hun terug kopen
Zij hebben (als het goed is) ook gewoon voor het dier betaald en wisten niet dat het dier gestolen was. Beetje lullig als ze je een paard eerlijk koopt en ze nemen 'm gewoon mee.
Mijn god wat duurt het allemaal lang. En dan wordt ik alleen maar af en toe eraan herinnerd dat ie niet thuis is als dit topic omhoog komt.... Dit moet slopend zijn voor jullie
Het duurt allemaal veel te lang, waarom, ik heb geen idee, zou echt wel willen dat het voorbij was inmiddels, maar helaas..... We gaan door en blijven hopen dat Swieber thuis komt en dat Tess ook nog gevonden wordt!
erg dat het zo lang duren moet, jeetje, zowel voor jullie als voor de kopers. Jullie wachten met smart op de terugkomst van Swieber en zij hechten zich steeds meer aan Swieber met de kans en onzekerheid of hij blijven kan.
Wat ik me nu af vraag.Mogen ze Swieber eigenlijk verkopen aan bv iemand anders? Je verkoopt dan toch gestolen goed?
Het is omdat je zegt dat ze bevallen is van een dochter.Stel dat ze nu zegt hij kost me te veel en ik heb te weinig tijd nu ik doe hem maar weg.En ze vraagt een bedrag noem maar even 3000 euro en jij kan da bedrag niet betalen(theorie allemaal hè) Zouden ze hem dan mogen verkopen ,dat vraag ik me af?