Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emilia schreef:http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/ ... 090080.ece
Dit zijn dan wel geen paarden maar dat is toch ook erg????
roxiie schreef:@ Hoera; Ik dacht al
katiavl schreef:op de belgische tv zeiden ze dat de reddingsactie van het leger gestaakt is omdat de boeren zeggen dat de paarden het gewoon waren. En wel aan land zouden zwemmen als de heisa minder was nu zijn ze maar opgeschrikt.
jentel schreef:katiavl schreef:op de belgische tv zeiden ze dat de reddingsactie van het leger gestaakt is omdat de boeren zeggen dat de paarden het gewoon waren. En wel aan land zouden zwemmen als de heisa minder was nu zijn ze maar opgeschrikt.
dat denk ik ook.. altans ik hoop het!
dorothea schreef:En nu gaat het waarschijnlijk ook nog vriezen vannacht...
Stennisje schreef:Net in 1 Vandaag hoorde je dat de eigenaar niet meer kon helpen, omdat hij bedreigd wordt.
nickyu schreef:waar ik me over verbaas is de lucht foto van het gebied als het droog staat
eigenaar zou ze naar hoger gelegen gebied gebracht hebben
WELK ? hoger gelegen gebied ? ..op de luchtfoto zie je allemaal afgezette weiddes niet 1 groot terrein ..
Emilia schreef:nickyu schreef:waar ik me over verbaas is de lucht foto van het gebied als het droog staat
WELK ? hoger gelegen gebied ? ..op de luchtfoto zie je allemaal afgezette weiddes niet 1 groot terrein ..
Waar staat die foto?
nickyu schreef:waar ik me over verbaas is de lucht foto van het gebied als het droog staat
rensju schreef:ja, dat is een soort drinkput, in het midden is het ongeveer 4 meter diep...
Ik ben vanmiddag bij een boer geweest en hij zei dat er al 2 van de opgevangen/geredde veulens overleden zijn... Dus in de loods waar ze heen worden gebracht..
en dat er zelfs veulens tussen zitten van een paar weken oud...Die overleven het ook niet zonder melk en zon slechte conditie en weerstand..