Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RUBYWHITE schreef:het leger ging toch een zgn brug bouwen? net op het nieuws waren ze daar in iedergeval tot morgen ochtend nog mee bezig. apart dat het een hele dag duurt voor zo`n leger pas in actie komt
John_1983 schreef:RUBYWHITE schreef:het leger ging toch een zgn brug bouwen? net op het nieuws waren ze daar in iedergeval tot morgen ochtend nog mee bezig. apart dat het een hele dag duurt voor zo`n leger pas in actie komt
Als het goed is zijn ze nu al bezig met de paarden aan land te krijgen
RUBYWHITE schreef:het leger ging toch een zgn brug bouwen? net op het nieuws waren ze daar in iedergeval tot morgen ochtend nog mee bezig. apart dat het een hele dag duurt voor zo`n leger pas in actie komt
RUBYWHITE schreef:het leger ging toch een zgn brug bouwen? net op het nieuws waren ze daar in iedergeval tot morgen ochtend nog mee bezig. apart dat het een hele dag duurt voor zo`n leger pas in actie komt :o
Karin schreef:John_1983 schreef:Waar moet het heen zeg. Zitten ze hier over sex te praten terwijl er allemaal zielige paarden in friesland staan.....FOEI!!!!
Ik vind dat ook eigenlijk niet zo gepast in dit topic.
En sowieso nogal off topic. Kunnen we terug naar het oorspronkelijke onderwerp?
Karin schreef:Gelezen op een ander forum: 'Paarden kunnen toch zwemmen?'
Pinacolada schreef:welke site houdt actueel het nieuws bij?
Pinacolada schreef:welke site houdt actueel het nieuws bij?
RUBYWHITE schreef:ik wil best als reporter even op mien bakfiets stappen veur live verslagwat gaat me dat opleveren
Karin schreef:Ik weet ook wel dat paarden kunnen zwemmen.
Alleen in een situatie als deze vind ik het nogal een simpele opmerking. Die dieren staan daar al uren, zijn angstig en tot op het bot verkleumd, en dan wordt er een opmerking gemaakt in de trant van 'wat nou inzetten van het leger, die beesten kunnen zichzelf toch wel redden?'
Nou ja, 't was geen paardenforum.
lovelance schreef:RUBYWHITE schreef:het leger ging toch een zgn brug bouwen? net op het nieuws waren ze daar in iedergeval tot morgen ochtend nog mee bezig. apart dat het een hele dag duurt voor zo`n leger pas in actie komt :o
pardon?
Pauline schreef:RUBYWHITE schreef:ik wil best als reporter even op mien bakfiets stappen veur live verslagwat gaat me dat opleveren
Jaa dan bel ik nog een keer voor de boktserver