Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joostvangestel

Re: Diefstal paard na 9 jaar ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 17:04

Ik zou maar heel rustig slapen. Ik denk echt niet dat Queen teruggaat naar Duitsland, tenzij Kelly haar natuurlijk wil verkopen.

Het enige probleem gaat worden dat het papier van Queen niet naar Kelly gaat komen, waarmee dus vaststaat dat de marktwaarde van Queen (en belangrijker: haar nakomelingen) niet zo bijzonder zal zijn.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 17:14

joostvangestel schreef:
Ik zou maar heel rustig slapen. Ik denk echt niet dat Queen teruggaat naar Duitsland, tenzij Kelly haar natuurlijk wil verkopen.

Het enige probleem gaat worden dat het papier van Queen niet naar Kelly gaat komen, waarmee dus vaststaat dat de marktwaarde van Queen (en belangrijker: haar nakomelingen) niet zo bijzonder zal zijn.

Het speelt geen rol, hoeveel de marktwaarde is, een paard is waard, wat de gek er wilt voor geven, alhoewel de advokaat van de Duitse benadeelde mensen speelde met duizenden euro's. De volle broer van Queen, die nu op dit ogenblik in Duitsland staat, heeft misschien meerwaarde omdat hij in Nederland gesprongen heeft, maar ook niet de pannen van het dak.
Enfin Joost, laat ons hopen dat alles goed komt, het is zoal zwaar genoeg, en er zijn veel nevenwerkingen die het nog zwaarder maken. Kelly is op dit ogenblik enorm zenuwachtig, hoe zou je zelf zijn. Nagels heb ik niet meer, hoop dat het goed en naar ieders wens verloopt. Kelly zal nooit Queen verkopen, dat weet ik zeker.

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:52

Hoi allemaal,

nog 2 nachten slapen en het is zover! Het komt allemaal zo dicht bij. Ik wil zo graag dat het allemaal achter de rug is maar ik ben ook bang dat ze over 2 dagen niet meer in onze stal kan staan. Ik weet niet wat ik dan moet doen! of wat ik zou gaan doen!

Ik ben vandaag gaan trainen in grote brogel. Daar stond zo een oefen parcour. Daar heeft ze haar nog eens kunnen uitleven. En ik mij ook! Het stond hoog en breedt! maar ze lachte ermee! en iedereen keek naar Queen omdat ze het allemaal zo moeiteloos deed!

Ik hoop dat het niet de laatste keer was vandaag. Daar heb ik echt bang voor! Ik ga proberen mogen de dag door te komen zonder iedereen zijn neus af te bijten! Want er zal niet veel met mij aan te vangen zijn vrees ik zo! En dan donderdag zo een dag waar de uren en minuten tergend traag voorbij zullen gaan. Tot ik de uitslag eindelijk hoor! Ik beloof jullie allemaal op de hoogte te houden!

Vriendelijke groetjes Queen en Kelly

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:01

Ach meis,nog 2 nachten slapen.
Nou,je zal weinig slapen ben ik bang
Ik hoop van harte dat het goed afloopt allemaal,dat moet gewoon!
Ik wens je nogmaals héél veel sterkte en natuurlijk duim ik nu nóg harder.In gedachten ben ik bij jullie.
Ook al ken ik jullie niet,dit verhaal heeft me erg aangegrepen en ik denk er deze dagen elke dag aan.
Heel veel succes vrijdag en hou je taai!!

Liefs,Paola

lundi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:16

Kelly heeeeeellll erg veel sterkte donderdag!
Ik zal heel hard duimen op een goede afloop voor jou en Queen!!!
In gedachten zal ik bij jullie zijn!
Knuffel Lundi -xxx-

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:11

Oeps ik bedoelde natuurlijk donderdag.
Jeetje,dat is morgen!!
Is de spanning nog een beetje te harden?
Kop op hoor,ga er vanuit dat het recht zal zegevieren.

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:49

Heel veel duimengedraai van onze kant, ik hoop echt voor je dat de rechter inziet waar je paardje thuis is!!!

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:00

Lieve Kelly, ik heb je verhaal gevolgd. Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt, maar het moet vreselijk zijn! Ik ben blij dat je deze dagen zo van Queen kan genieten, zoals met dat oefenparcour.
Heel veel sterkte, ook ik zal voor je duimen!

Napoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:31

Veel succes Kelly en Queen, en Adri natuurlijk ook. Laat ons hopen op een positieve donderdagavond. Veel stress zal jullie hopelijk verlaten na morgen.
Ik denk aan jullie allemaal!

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:41

Het is hard en morgen is nog zover af, het zijn spannende uren, minuten, seconden. Vandaag heb ik ze nog aan de lijn gehad, Kelly sprak normaal, maar ik voelde die angst, die pijn, gelukkig heb ik op dit ogenblik zoveel om handen, dat ik eventjes een andere gedachte heb. Kelly je weet dat alles wat in ons macht ligt doen wij om Queen bij jou te blijven. Je weet als het positief is, zullen wij nog niet te vroeg mogen juichen, maar dan wordt het vrijdag dubbel feest en zal het prachtig zijn dat jij er ook zult zijn. Ook ik tel elke minuut en denk aan jullie, het zou het ergste zijn, wat ik zou meemaken in mijn zoektocht naar gestolen paarden. Iedereen die paarden gestolen heeft weet wat het betekend, je paard verliezen, maar liever dat je paard na 9 jaar vrolijk en goed gezond opduikt dan te moeten blijven zoeken naar je paardje. Normaal zou zij terug moeten naar Duitsland, maar jij hebt ze groot gemaakt, jij hebt Queen met haar bokkepootje vertroetelt, zij heeft jouw geholpen, ook bij je ongeluk, zij heeft jouw lief, zoals wij jouw en Queen liefhebben. Lieve God laat aub morgen het verlossend woord komen, en geef moed aan de verliezer om samen met de winnaar (normaal is er geen winnaar of verliezer) te kunnen genieten van Queen en haar eigenwijze gedrag.
Kelly wij denken aan je en laten jouw niet vallen.

lindavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:53

ik lees het verhaal vandaag pas!!heb niet alles gelezen maar wel een groot gedeelte!!
ik wil kelly graag sterkte wensen en k hoop ook dat j paardje bij j mag blijven!!
snap dat het voor d andere fam. ook een hel is maar die zijn niet meer zo gehecht aan het paard als kelly.
k weet wat het is om een hele goede band te hebben met een paard!!
zal de hele dag voor j duimen en k wil zelfs met j mee huilen!!
vind het echt heel erg en trek het me ook heel erg aan!!
miscchien als j er behoefte aan hebt kunne we een keer pben!!
k blijf het volgen!!
echt heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte!!
k hoop dat j wint!!!

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:08

Hoi allemaal.

Morgen is het al zover. ik weet met mezelf geen blijf vandaag! Ik heb al veel gehuild en de dag wil maar niet vlotten vandaag! Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen en het ziet er naar uit dat het deze nacht niet veel beter gaat zijn. Ik ben dood op en loop de muren op. Ik hoop dat het snel morgen is en hoop dan op een positieve uitspraak! En als dat zo is, en dan wil ik de duitse fam vragen of smeken om op te houden met te proceduren. Ik wil hen zelfs regelmatig een foto op sturen van Queen. Als ze dat willen tenmiste. Maar ik wil haar echt niet loslaten.

Bedankt dat jullie alles zo goed blijven volgen!Het doet echt deugd. dikke knuffel van Queen en mij!

Pegasus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:04

Ook ik wil u nog heel veel sterkte en succes wensen!
Hopelijk draait alles positief uit voor u...

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:18

Morgen ga ik héééél hard aan jou, adri en Queen denken. Maar dat gaat niet nodig zijn. Het zal allemaal wel in orde komen.
Probeer te slapen. Hoe moeilijk het ook zal zijn. Morgen gaat een vermoeiende dag worden.
Ik kom morgenavond hier goed nieuws lezen ! Ik voel het gewoon

KellyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:35

hoi allemaal

jullie zijn allemaal zo positief, en zo zeker. Dat kan ik zeker niet zeggen. in tegen deel. Mij lijkt het allemaal zo onzeker of ik ze wel mag houden. Ik hoop dat ik jullie een positieve uitslag mag meedelen morgen maar ik durf zelfs niet meer te hopen uit angst veel te diep te vallen als de uitslag niet meevalt!. Tot morgen allemaal. Groetjes van ons allemaal

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:50

Heb zojuist kontakt gehad met de advokaat, en zij moeten wachten op het schrijven van de uitspraak, op mijn vraag waarom ? morgen was het normaal de uitspraak,zei de advokaat wij krijgen nooit tel.antwoord. Ik heb op mijn beide knieen gevraagd aub tracht een antwoord te geven. Hij beloofde van zodra ik iets weet, bel ik op. Weeral afwachten en zuchten, maar Kelly samen zijn we sterk.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:01

Veel sterkte morgen, hoop dat je hier morgen goed nieuws kunt melden

Alet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:21

Ik ook! Ik wens je alle succes van de wereld in deze laatste onzekere uren...

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:20

Nog even volhouden En in het ergste geval moet je paardje naar Duitsland terug, maar dan weet je haar wel te vinden

Ik hoop dat het positief uit zal vallen voor je!

Sterkte nog even!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:29

Hallo,

Heel veel sterkte morgen!!
En ik hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!

Groetjes Iris

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:36

Meid, heel veel sterkte morgen.
Laten we hopen dat Queen lekker bij je mag blijven.
Nog heel veel jaar!
Ook hier in't oosten van Nederland zal morgen aan jullie denken.

solarpleure

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:42

Succes meid.
Ik hoop dat ze nog veel jaar bij je kan blijven!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:55

Bah nog niets..
Echt rot dat het zo lang duurt!
Maar Queen moet gewoon lekker bij jou blijven, ze hoort bij jou

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:00

Arme Kelly, ik vind dat die vorige eigenaar waar ze vandaan is gestolen het moet respecteren en har bij Kelly moet laten
btw: zit Kelly hier op bokt?

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:13

zie de post onder de naam "KellyC"