joostvangestel schreef:Ik zou maar heel rustig slapen. Ik denk echt niet dat Queen teruggaat naar Duitsland, tenzij Kelly haar natuurlijk wil verkopen.
Het enige probleem gaat worden dat het papier van Queen niet naar Kelly gaat komen, waarmee dus vaststaat dat de marktwaarde van Queen (en belangrijker: haar nakomelingen) niet zo bijzonder zal zijn.
Het speelt geen rol, hoeveel de marktwaarde is, een paard is waard, wat de gek er wilt voor geven, alhoewel de advokaat van de Duitse benadeelde mensen speelde met duizenden euro's. De volle broer van Queen, die nu op dit ogenblik in Duitsland staat, heeft misschien meerwaarde omdat hij in Nederland gesprongen heeft, maar ook niet de pannen van het dak.
Enfin Joost, laat ons hopen dat alles goed komt, het is zoal zwaar genoeg, en er zijn veel nevenwerkingen die het nog zwaarder maken. Kelly is op dit ogenblik enorm zenuwachtig, hoe zou je zelf zijn. Nagels heb ik niet meer, hoop dat het goed en naar ieders wens verloopt. Kelly zal nooit Queen verkopen, dat weet ik zeker.