manzano schreef:Oh wat een gemeen filmpje ook met die tik op zn neus. Bah
Heb ik niet gezien, welk filmpje is dat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Ik vermoed dat 9 dagen na de breuk opereren, inclusief 3 dagen transport, de kans op succes ook niet echt vergroot heeft. De schade kan door het transport best groter zijn geworden (botdelen verder uit elkaar gedrukt, ik noem maar wat) en complicaties als botnecrose of botoedeem zouden mij ook niet verbazen.
Utixo schreef:Ik zie het filmpje. Weet iemand waarom hij onder narcose gebracht is, met alle risico's vandien? Ik snap er steeds minder van.
Zoolgangster schreef:Hij krijgt nieuw gipsverband, in aanloop naar de operatie morgen. Dat oude gips heeft 2000 kilometer in de vrachtwagen in het stro en wat er uit het paard komt meegemaakt.
Ibbel schreef:Zoolgangster schreef:Hij krijgt nieuw gipsverband, in aanloop naar de operatie morgen. Dat oude gips heeft 2000 kilometer in de vrachtwagen in het stro en wat er uit het paard komt meegemaakt.
Ze zullen ook nieuwe foto's hebben willen maken in voorbereiding op de operatie, want nu nieuw gips dat morgen als eerste er weer af gezaagd wordt is tamelijk onzinnig. Vooral ook vanwege de narcose.
Koekie73 schreef:Heb hem gevraagd waarom hij dat in vredesnaam doet. Zijn antwoord; ík plaag hem zodat hij niet teveel nadenkt' Eh ja, right... hij snapt echt wat van paarden
Avalanche schreef:Ik snap niet zo goed dat jullie hem zo serieus nemen?
Ik bekijk zijn account weleens op instagram, maar het lijkt erop dat hij vooral dingen roept voor clicks/engagement, en dat levert geld op als je genoeg volgers hebt.
Ik heb de indruk dat hij de helft van de tijd maar gewoon wat roept.
Jolien87 schreef:Koekie73 schreef:Heb hem gevraagd waarom hij dat in vredesnaam doet. Zijn antwoord; ík plaag hem zodat hij niet teveel nadenkt' Eh ja, right... hij snapt echt wat van paarden
Wat is dat nou voor een kul reden?
Alsof hij een klein kind probeert af te leiden tijdens het spannende doktersbezoek ofzo.
Dan ga je desnoods lekker met hem staan kroelen voor zover dat mogelijk is, maar een tik op de neus geven is echt absurd.
Ook niet echt bevorderlijk voor de vertrouwensband.
Ann schreef:Ik heb mijn paard altijd aan huis gehad, maar als ik dit gedrag op een pensionstal zou zien, zou ik ook mijn mening daarover geven. Natuurlijk kun je niet alles veranderen (zou ik ook niet willen) maar wegkijken of het niet te serieus nemen wat we nu zien gebeuren, is ook niet mijn ding.
Popstra schreef:Een paard wat een tikje op zn neus krijgt en wat wankel van de narcose naar zn stal begeleid word...
Wat een drama zeg