Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LumosNox schreef:Je dochter zei het nu wel zo leuk he. Gewoon weer de koets op, maar durf je zelf nog wel? Het lijkt me heel heftig om na zoiets weer door te gaan. Lijkt me ook dat de niet zo paardenlievende omgeving dat niet zo goed begrijpt. Het lijkt me een lastige tijd die nog komen gaat. Ik vind het heel knap hoe jullie daar in lijken te staan.
Fijn dat het gelukt is met de juiste schoenen!
annebe schreef:Anna79 schreef:Ik heb hier een paar Meindl bergschoentjes staan die onze dochter vorig jaar op vakantie in Zwitserland heeft gedragen. Ik wil ze met liefde aan Linge geven. Ze vallen naar mijn idee alleen wel klein. Kan je haar voetje eens opmeten, dan meet ik de binnenzool.
Dankzij een telefoontje van mijn tantes die er op stonden om een paar nieuwe schoenen voor haar te sponsoren, loopt Linge binnenkort rond op haar mooie zwarte Lowa's
Nikass schreef:Fijn dat ze goed vooruit gaat. Ik begrijp dat het voor jullie heel waardevol is om deze beelden te hebben. Maar vindt je het niet bezwaarlijk haar zo kwetsbaar op internet te zetten?
Delphi schreef:Wow wat een grote stappen heeft ze weer gemaakt!!! Je ziet ook veel verschil met hoe ze uit haar oogjes kijkt. Ze ziet er echt veel alerter en wakkerder uit. Heeft ze niet veel pijn aan haar arm/schouder door haar sleutelbeenbreuk?
Fijn om jullie meisje zo goed vooruit te zien gaan! Veel succes in het revalidatiecentrum Linge!
safina schreef:Ik ben wel benieuwd Annebe: heeft ze slappe spieren voor het vele liggen of doordat de spieren nog niet helemaal goed aangestuurd worden? Wellicht door die problemen met de hersenstam? (Als je geen tijd of behoefte hebt om daarop in te gaan dan snap ik dat hoor. Dan sla je m'n vraag maar lekker over!)