Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:Goed gereden! Ik vind het bij hem altijd zo spannend, Verdi springt altijd een beetje vlak xD
Van de meeste landen moet toch iedereen, vanwege individueel? Maar bij Jur is dat nu niet meer zo, dus ik denk dat hij dan niet aan start komt, mocht Harrie foutloos blijven?
Schoentje schreef:Dan hoeft hij niet meer te rijden nee, maar ik verwacht wel dat hij dat doet om een oefenrondje te rijden. Zo naar huis gaan is ook maar klote.
Dallista schreef:Schoentje schreef:Dan hoeft hij niet meer te rijden nee, maar ik verwacht wel dat hij dat doet om een oefenrondje te rijden. Zo naar huis gaan is ook maar klote.
Of zou dat misschien de reden zijn geweest dat ze hebben geruild van startplek? De andere drie zouden namelijk sowieso wel moeten starten als vierde ruiter, omdat ze anders niet een individuele klassificatie hadden. Misschien hopen ze dat Jur zijn paard kan sparen...
Dallista schreef:Schoentje schreef:Dan hoeft hij niet meer te rijden nee, maar ik verwacht wel dat hij dat doet om een oefenrondje te rijden. Zo naar huis gaan is ook maar klote.
Of zou dat misschien de reden zijn geweest dat ze hebben geruild van startplek? De andere drie zouden namelijk sowieso wel moeten starten als vierde ruiter, omdat ze anders niet een individuele klassificatie hadden. Misschien hopen ze dat Jur zijn paard kan sparen...