Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:50

Dus ze komen beide van t kamp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:29

Geryon schreef:
Haha ik snap ook niet waarom kampers wel gediscrimineerd mogen worden, maar marokanen niet :D

Ik zeg aangifte doen geryon!! *\o/* *\o/* :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:31

VivaLaVida schreef:
Geryon schreef:
Haha ik snap ook niet waarom kampers wel gediscrimineerd mogen worden, maar marokanen niet :D

Ik zeg aangifte doen geryon!! *\o/* *\o/* :D

_O- _O-

Het kan ze te weinig schelen denk ik :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:37

Mousmous schreef:
Zij wilde het paard waarschijnlijk in het begin helemaal niet verkopen. Hoe vaak gebeurt het niet, hier op bokt regelmatig zelfs, dat iemand niet meer weet wat hij met zijn paard aan moet, maar het nog wat kansen wil geven omdat ze toch gehecht zijn aan het dier. Hopende dat het dan toch goed gaat komen en ze er dan weer een fijn dier aan hebben. Vingino heeft altijd bekend gestaan als een moeilijk paard en Tommie Visser heeft het ook meer dan eens niet meer zien zitten met dit dier. Rieky Young heeft hem daar doorheen geholpen en sindsdien gaat het super. Hij is door Rieky met een hele andere instelling gaan rijden en dat werkt.

Dus het is makkelijk gezegd dat hij hem zelf had moeten kopen, maar dan moet het dier wel te koop zijn.

Alles is te koop.
Daarbij lijkt ze er nu ook geen moeite mee te hebben om afstand te doen, dat zal ze toen vast ook niet hebben gehad (voor het juiste bod).

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:42

Ik vraag me echt af waar jullie nu al die verhalen over hennepkwekerijen, kampers en weet ik wat meer vandaan halen??
Ik lees dat nergens.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:43

Hennepkwekerij wordt in enkele nieuwsberichten genoemd.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:44

anneliesdj schreef:
Ik vraag me echt af waar jullie nu al die verhalen over hennepkwekerijen, kampers en weet ik wat meer vandaan halen??
Ik lees dat nergens.

Nou meid, dan denk ik dat je niet kunt lezen _O- _O- _O- _O-

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:47

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:56

lies1998 schreef:
pffff wat een wijs kind achter die piano :r :roll:

Wat een misselijke reactie op een getalenteerd kind. Als het iemand van 12 was die heel goed paard rijdt en een internationale wedstrijd had gewonnen en werd uitgenodigd om over dressuur te spreken en wat vaktermen gebruikte zou je dan ook zo reageren? Typisch Nederlands hoor, iemand steekt boven het maaiveld uit dus moet worden neergehaald, ik dacht dat we dat tijdperk achter ons hadden gelaten, maar helaas.

Op topic:
Ik kan beide partijen begrijpen, de ene die het paard wil houden en de andere die het wil verkopen, maar hoe ze het aanpakken is wel bizar. Ik weet dat ze graag de dressuursport wat "spannender" willen maken maar of dit is wat ze bedoelden... Maar wat een heerlijke soap waarvan de advocaten vast watertanden. :$ :$
En ook wel hele leuke reacties gisteren in dit topic. :')
Laatst bijgewerkt door Hermelientje op 05-04-14 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 14:59

anneliesdj schreef:
Ken ik jou?

http://www.rtvnh.nl/nieuws/140907/15+ve ... o+nog+vast
Ik zie dat het nu hier genoemd wordt, gister stond dat er nog niet bij.
Vreemd dat dat gisteravond bij PW niet genoemd is dan.
Waren die kwekerijen bij Tommie in de stallen?

Ik vind het niet zo vreemd dat het niet genoemd werd. Het heeft toch niks met de zaak van het paard te maken? Is gewoon een apart geval. Als ik de advocaat van Tommie was zou ik ook zeggen we komen alleen als daar niet over gesproken wordt. ;)

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:06

Wat een soap.
Mooi om al die aannames te lezen. De echte waarheid als outsiders krijgen wij de echte waarheid nooit te horen.

Even terug te komen op, als er hennepkwekerijen zijn merk je dat wel. Dus niet.
Hier in Brabant is nog niet zo lang ook een behoorlijke hennepkwekerij opgerold op een grote stal. Daar werden ieder, maar dan ook ieder weekend wedstrijden gehouden. Ik heb er nooit iets van gemerkt of geroken en met mij vele.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:06

Die hennep is in de manege ontdekt.
2 kwekerijen nog wel.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:09

steinstein schreef:
Wat een soap.
Mooi om al die aannames te lezen. De echte waarheid als outsiders krijgen wij de echte waarheid nooit te horen.

Hier in Brabant is nog niet zo lang ook een behoorlijke hennepkwekerij opgerold op een grote stal. Daar werden ieder, maar dan ook ieder weekend wedstrijden gehouden. Ik heb er nooit iets van gemerkt of geroken en met mij vele.

Maar ieder weekend op wedstrijd gaan en elke dag activiteiten doen op je eigen stal is net wat anders..
Je gaat op wedstrijd ook niet in elke kamer gaan, ik toch niet..

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:11

Loveskary schreef:
2 kwekerijen nog wel.

Ik begrijp al die ophef niet over een paar plantjes. We hebben bij Pauw en Witteman Tommie allemaal kunnen zien zeggen dat hij "van begin af aan zag dat Vingino héél speciaal is". Dan is het toch logisch dat hij ook 100% controle wil hebben over de kwaliteit van het vlas dat er in zijn box gaat? :+

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:17

Eirikur schreef:
Loveskary schreef:
2 kwekerijen nog wel.

Ik begrijp al die ophef niet over een paar plantjes. We hebben bij Pauw en Witteman Tommie allemaal kunnen zien zeggen dat hij "van begin af aan zag dat Vingino héél speciaal is". Dan is het toch logisch dat hij ook 100% controle wil hebben over de kwaliteit van het vlas dat er in zijn box gaat? :+

Je hebt helemaal gelijk _/-\o_ .
Zo zag ik dat nog niet.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:22

Er is idd niet eens bekend of het om mannelijke of vrouwelijke planten gaat... Dat zou al een heel verschil maken, dan weet je of het voor bodembedekking, of als geestverruimend middel wordt ingezet ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:30

steinstein schreef:

Dat vind ik eigenlijk nog niet zo gek. Want op wedstrijd kom je maar op drie plekken: parking, inrijpiste en wedstrijdpiste. Zelfs de stallen ga je meestal niet in. En er lopen zoveel mensen rond, dus of er nu twee door die deur of die poort verdwijnen, ga je je niet druk om maken.
Maar op je eigen terrein?

Ik vind die Nederlandse paardensporters wel leuk. Gebeurt er nog eens wat. :')

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:35

Zal ankie een xtc lab in dr stal hebben??? _O- ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:37

joyce2 schreef:
Er is idd niet eens bekend of het om mannelijke of vrouwelijke planten gaat... Dat zou al een heel verschil maken, dan weet je of het voor bodembedekking, of als geestverruimend middel wordt ingezet ;)

Huhh ik heb ze in gebruik als stikstofleverancier om mijn grond te verbeteren.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:39

Ik heb zelfs hennep lipbalsem!

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:44

Loveskary schreef:
2 kwekerijen nog wel.

:?
is er dan nog wel ruimte om los te rijden?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:49

Hermelientje schreef:
Op topic:
Ik kan beide partijen begrijpen, de ene die het paard wil houden en de andere die het wil verkopen, maar hoe ze het aanpakken is wel bizar. Ik weet dat ze graag de dressuursport wat "spannender" willen maken maar of dit is wat ze bedoelden...

Ik denk dat het afgezien van de gouden medailles van Anky op de OS de enige keer is dat de dressuursport zelfs als headline in het 8-uur journaal was. :+ _O-

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:23

even een taal-vraag: er wordt steeds gesproken over een kamper.
Kampers zijn toch mensen die op een woonwagenkamp wonen? Maar dat is hier toch helemaal niet aan de orde? Ik ken deze mensen niet persoonlijk, dus ik ken hun situatie niet.
Zoals ik Tommie gisteren op tv zag leek het mij een geschikte vent, een harde werker met talent voor dressuurrijden.
Die mevrouw werd afgeschilderd als een heks, maar ook haar ken ik niet.
Maar als een conflict zo afgehandeld wordt is er toch duidelijk meer aan de hand, waar beide partijen schuld aan hebben.
By the way vind de politie dan ook nog 2 hennepkwekerijen, is niet echt in je voordeel...

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:29

Gini schreef:
steinstein schreef:

Dat vind ik eigenlijk nog niet zo gek. Want op wedstrijd kom je maar op drie plekken: parking, inrijpiste en wedstrijdpiste. Zelfs de stallen ga je meestal niet in. En er lopen zoveel mensen rond, dus of er nu twee door die deur of die poort verdwijnen, ga je je niet druk om maken.
Maar op je eigen terrein?

Ik vind die Nederlandse paardensporters wel leuk. Gebeurt er nog eens wat. :')

Op deze stal kwam je wel overal en kon je ook alles zien.

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:32

Knakker schreef:
even een taal-vraag: er wordt steeds gesproken over een kamper.
Kampers zijn toch mensen die op een woonwagenkamp wonen? Maar dat is hier toch helemaal niet aan de orde? Ik ken deze mensen niet persoonlijk, dus ik ken hun situatie niet.
Zoals ik Tommie gisteren op tv zag leek het mij een geschikte vent, een harde werker met talent voor dressuurrijden.
Die mevrouw werd afgeschilderd als een heks, maar ook haar ken ik niet.
Maar als een conflict zo afgehandeld wordt is er toch duidelijk meer aan de hand, waar beide partijen schuld aan hebben.
By the way vind de politie dan ook nog 2 hennepkwekerijen, is niet echt in je voordeel...

volgensmij komt tommie oorspronkelijk van het kamp en zij ook, correct me if i´m wrong!