Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mousmous schreef:Zij wilde het paard waarschijnlijk in het begin helemaal niet verkopen. Hoe vaak gebeurt het niet, hier op bokt regelmatig zelfs, dat iemand niet meer weet wat hij met zijn paard aan moet, maar het nog wat kansen wil geven omdat ze toch gehecht zijn aan het dier. Hopende dat het dan toch goed gaat komen en ze er dan weer een fijn dier aan hebben. Vingino heeft altijd bekend gestaan als een moeilijk paard en Tommie Visser heeft het ook meer dan eens niet meer zien zitten met dit dier. Rieky Young heeft hem daar doorheen geholpen en sindsdien gaat het super. Hij is door Rieky met een hele andere instelling gaan rijden en dat werkt.
Dus het is makkelijk gezegd dat hij hem zelf had moeten kopen, maar dan moet het dier wel te koop zijn.
lies1998 schreef:pffff wat een wijs kind achter die piano![]()
anneliesdj schreef:Ken ik jou?
http://www.rtvnh.nl/nieuws/140907/15+ve ... o+nog+vast
Ik zie dat het nu hier genoemd wordt, gister stond dat er nog niet bij.
Vreemd dat dat gisteravond bij PW niet genoemd is dan.
Waren die kwekerijen bij Tommie in de stallen?
steinstein schreef:Wat een soap.
Mooi om al die aannames te lezen. De echte waarheid als outsiders krijgen wij de echte waarheid nooit te horen.
Even terug te komen op, als er hennepkwekerijen zijn merk je dat wel. Dus niet.
Hier in Brabant is nog niet zo lang ook een behoorlijke hennepkwekerij opgerold op een grote stal. Daar werden ieder, maar dan ook ieder weekend wedstrijden gehouden. Ik heb er nooit iets van gemerkt of geroken en met mij vele.
Loveskary schreef:Die hennep is in de manege ontdekt.
2 kwekerijen nog wel.
Eirikur schreef:Loveskary schreef:Die hennep is in de manege ontdekt.
2 kwekerijen nog wel.
Ik begrijp al die ophef niet over een paar plantjes. We hebben bij Pauw en Witteman Tommie allemaal kunnen zien zeggen dat hij "van begin af aan zag dat Vingino héél speciaal is". Dan is het toch logisch dat hij ook 100% controle wil hebben over de kwaliteit van het vlas dat er in zijn box gaat?
steinstein schreef:Even terug te komen op, als er hennepkwekerijen zijn merk je dat wel. Dus niet.
Hier in Brabant is nog niet zo lang ook een behoorlijke hennepkwekerij opgerold op een grote stal. Daar werden ieder, maar dan ook ieder weekend wedstrijden gehouden. Ik heb er nooit iets van gemerkt of geroken en met mij vele.
Hermelientje schreef:Op topic:
Ik kan beide partijen begrijpen, de ene die het paard wil houden en de andere die het wil verkopen, maar hoe ze het aanpakken is wel bizar. Ik weet dat ze graag de dressuursport wat "spannender" willen maken maar of dit is wat ze bedoelden...
Gini schreef:steinstein schreef:Even terug te komen op, als er hennepkwekerijen zijn merk je dat wel. Dus niet.
Dat vind ik eigenlijk nog niet zo gek. Want op wedstrijd kom je maar op drie plekken: parking, inrijpiste en wedstrijdpiste. Zelfs de stallen ga je meestal niet in. En er lopen zoveel mensen rond, dus of er nu twee door die deur of die poort verdwijnen, ga je je niet druk om maken.
Maar op je eigen terrein?
Ik vind die Nederlandse paardensporters wel leuk. Gebeurt er nog eens wat.
Knakker schreef:even een taal-vraag: er wordt steeds gesproken over een kamper.
Kampers zijn toch mensen die op een woonwagenkamp wonen? Maar dat is hier toch helemaal niet aan de orde? Ik ken deze mensen niet persoonlijk, dus ik ken hun situatie niet.
Zoals ik Tommie gisteren op tv zag leek het mij een geschikte vent, een harde werker met talent voor dressuurrijden.
Die mevrouw werd afgeschilderd als een heks, maar ook haar ken ik niet.
Maar als een conflict zo afgehandeld wordt is er toch duidelijk meer aan de hand, waar beide partijen schuld aan hebben.
By the way vind de politie dan ook nog 2 hennepkwekerijen, is niet echt in je voordeel...