Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:Dat je die post wel met een korrel zout mag nemen.
Adrian komt hier met een complete conspiracy theory (misschien heeft ie wel gelijk hoor, ik kies geen kant), die dan vervolgens ineens "verdwijnt"
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook het eerste was wat ik dacht, puur als grapje.
. Ik ben er wel heel erg benieuwd naar, namelijk.
, maar ook dat zullen wij wel niet te weten komen. Publiciteit doet deze zaken vaak geen goed. 
Electra63 schreef:Ik was al druk bezig met het opnieuw uploaden van de foto's naar Photobucket, maar door deze laatste opmerking, ontgaat mij de zin om hiermee verder te gaan. Bedankt !!Netje schreef:Heeft hij gemeld hiervoor hoor ! Gewoon foutje bij verplaatsen. Heb ik ook wel eens gehad. Uit topic zijn ze weg: wellicht kan hij ze nog eens plaatsen?
Alles is mogelijk. Ook Adrian hoeft niet DE waarheid te spreken
Anderen hebben wel interesse, lijkt mij.
gaan branden...maar ook dar gebeurd zo vaak en mensen zien dat als verzet ipv in de spiegel kijken... 
russel schreef:Adrian nou ga jij uit van de waarheid...maar jij hebt toch ook gefotoshopt om je statement te maken?

Babootje schreef:Kom nou Adrian, in jouw eigen overzichtje was er flink gephotoshopt (om maar aan te tonen dat er was gephotoshopt). In ieder geval heb je voor mij niks aantoonbaar gemaakt, alleen dat je zelf hebt gephotoshopt. Bovendien - en dat is al eerder gezegd - is de schade als gevolg van overmatig spoorgebruik ook door een DA gewoon geconstateerd op basis van littekenweefsel, volgens het rapport van Thiel. Daarvoor zal ze een DA onderbouwing hebben, e.e.a. ook genoemd in het rapport. Ik denk dat dat meer gewicht in de schaal legt dan jouw photoshop verhaaltje.
Ik vond het gewoon opvallend dat je jouw gephotoshopte foto's er weer snel afgehaald hebt. Kijk, als je iets beweert, moet je ook gewoon goed kunnen aantonen en onderbouwen dat dat waar is. Anders valt dat onder smaad; ik denk dat je dat goed hebt begrepen.
Babootje schreef:Kom nou Adrian, in jouw eigen overzichtje was er flink gephotoshopt (om maar aan te tonen dat er was gephotoshopt). In ieder geval heb je voor mij niks aantoonbaar gemaakt, alleen dat je zelf hebt gephotoshopt. Bovendien - en dat is al eerder gezegd - is de schade als gevolg van overmatig spoorgebruik ook door een DA gewoon geconstateerd op basis van littekenweefsel, volgens het rapport van Thiel. Daarvoor zal ze een DA onderbouwing hebben, e.e.a. ook genoemd in het rapport. Ik denk dat dat meer gewicht in de schaal legt dan jouw photoshop verhaaltje.
Ik vond het gewoon opvallend dat je jouw gephotoshopte foto's er weer snel afgehaald hebt. Kijk, als je iets beweert, moet je ook gewoon goed kunnen aantonen en onderbouwen dat dat waar is. Anders valt dat onder smaad; ik denk dat je dat goed hebt begrepen.

Citaat:Kom nou Adrian, in jouw eigen overzichtje was er flink gephotoshopt (om maar aan te tonen dat er was gephotoshopt)

Electra63 schreef:@Babootje, jij reageert wel erg aanvallend in dit topic op iedereen die twijfelt aan LE haar verhaal. Is dat omdat je LE kent of omdat je gewoon sowieso tegen Bartels bent?