__Lauraa schreef:Ik ben al een hele tijd aan het chatten, geweldig Echt leuk idd! (Je hebt je avatar ook verandert zie ik! Gaaf )
Sani schreef:Zooooo ik krijg al een hey (L) van iemand. Hm, een paar pagina's eerder werd mij aangeraden jou te pb'en, maar dat is dus ook niet meer nodig.
Hahahaha dit is echt geweldig Heb wel gezellige gesprekken hoor, haha.Maar hoe lang blijft deze site bestaan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
OMG ZE LEZEN ONZE BERICHTEN HIER Ik had hier gereageerd dat ze met O_o beginnen. Kopieert diegene mijn post hier, in het gesprek bij biks en bytes...
Hahaha zo leuk dit .Mijn "match" is architect, super leuk dacht ik! Is het een software architect... . Maar ook leuk .
Paisano schreef:Ik leer net iets belangrijks: "hahaha, gouden regel: de meeste ict-ers hebben niets met apple "Klopt. Windows is voor squares, Apple is voor hipsters, Linux is voor nerds. Zo simpel zit de wereld wel in elkaar.
Geryon schreef:OMG ZE LEZEN ONZE BERICHTEN HIER Ik had hier gereageerd dat ze met O_o beginnen. Kopieert diegene mijn post hier, in het gesprek bij biks en bytes...
Geryon schreef:OMG ZE LEZEN ONZE BERICHTEN HIER Ik had hier gereageerd dat ze met O_o beginnen. Kopieert diegene mijn post hier, in het gesprek bij biks en bytes... Tuurlijk lezen we wat jullie dames hier posten over ons