pitbullgup schreef:ook al zo'n willy wonka hoed Kwam niet op de naam, maar inderdaad! En wat had die hiervoor voor streep op der been?
Elaine Pen rijdt ook een Jazz, Kigali heeft verdienstelijk gesprongen onder Zoer en GP dressuur onder van Baalen gelopen, dus waarom niet Toot in opleiding voor de Eventing
Paard loopt alle oefeningen goed maar ik erger me echt aan de benen van de ruiter...Duitse combinatie net was mooi vind ik!De gewone dressuur en de eventing dressuur zijn ook niet met elkaar te vergelijken PLK...
maaike_lotte schreef:Paard loopt alle oefeningen goed maar ik erger me echt aan de benen van de ruiter...Duitse combinatie net was mooi vind ik!De gewone dressuur en de eventing dressuur zijn ook niet met elkaar te vergelijken PLK...Is ook weer waar
xNK schreef:pitbullgup schreef:ook al zo'n willy wonka hoed Kwam niet op de naam, maar inderdaad! En wat had die hiervoor voor streep op der been? Stond tekst op (denk merk of sponsor)
KikixH schreef:ze had geen kinkettingbeschermer, of ben ik nu blind?dat ben je toch ook niet verplicht of wel?
Ludique96 schreef:Hoelaat moesten de Nederlandse ruiters ook al weer?Volgens mij moest 1 om 15;50 van wat ik onthouden heb Kan het ook fout hebben