Lotus83 schreef:Ik vind het wel fijn om te zien dat er steeds vaker alleen met een trens wordt gereden!
Weet iemand of er ook live scores te zien zijn? Dan je kan zien hoeveel punten er worden gegeven voor welk onderdeel?
Lotus83 schreef:Ik vind het wel fijn om te zien dat er steeds vaker alleen met een trens wordt gereden!Mee eens!
nu de sperriemen en de aansnoerneusriemen nog in de ban doen en er kan weer echt eerlijk gereden worden!
Lauke schreef:Weet iemand of er ook live scores te zien zijn? Dan je kan zien hoeveel punten er worden gegeven voor welk onderdeel?hier kun je zien wie er heeft gereden, nu bezig is en de volgende inclusief de punten http://www.london2012.com/equestrian/ev ... mmary.html
xLauLaUx schreef:Are you kidding me? 6de? Serieus?Geen problemen mee, we staan toch nog netjes op de 2de plaats
Jackytje schreef:xLauLaUx schreef:Are you kidding me? 6de? Serieus?Geen problemen mee, we staan toch nog netjes op de 2de plaats Gheghe, ik vond het niet echt verdiend, maar idd, zolang wij in de top 3 blijven