Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:48

Volgens mij zijn er wel betere combies in duitsland om mee te gaan naar os
En anders moet mar maar heel hard gaan trainen
Zou niet echt eerlijk wezen als ze nu totilas mee namen terwijl die het niet doet
Weet wel dat tie hoog kan scoren maat nog niet met mar

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:48

ben bang dat ze Toot nog eerder aan een rijke sjeik verkopen dan aan EG en zn sponsoren, gewoon omdat ze daar te trots voor zijn

beccy

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:50

En wanneer of hoe zouden ze zich kunnen kwalificeren?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:51

Al verkopen ze hem aan iemand anders dan EG of sponsoren. Zolang er dan maar een ruite rop komt die wel goed met Toot overweg kan. Vind ik het prima.

Ik denk inderdaad dat er aan het contract van de fam Rath vast een minimum periode zit dat MAR hem rijd. Maar meneer Rath zegt dat Toot nooit verkocht gaat worden. Lijkt mij dat PS hem niet eeuwig aanhoud en hem vast nog wel kan verkopen.

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:52

Ik vind het artikel van vader Rath nog niet zo raar. Ze hebben tonnen geld, wrm dan een paard waar ze zoveel plezier aan beleven verkopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:53

Umeo schreef:
Ik vind het artikel van vader Rath nog niet zo raar. Ze hebben tonnen geld, wrm dan een paard waar ze zoveel plezier aan beleven verkopen?

Maar hij ís helemaal niet van hun? Hij is van PS.

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:54

De sportrechten niet en wat heeft ed aan totilas zonder dat hij erop mag zitten? :o

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:55

Umeo schreef:

Daar hebben ze toch niks over te zeggen gezien ze alleen de sportrechten hebben :?
Het is hun paard niet, dus als PS hem verkoopt hebben de Rathjes mooi pech.

Als Totilas verkocht wordt vervallen die sportrechten van hun neem ik aan ook, want dat contract staat samen PS. En als die Totilas verkoopt moet fam. Rath opnieuw met de nieuwe eigenaren om de tafel willen ze de sprotrechten weer.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:55

Wat Wuis bedoelt is dat ze spreken van "Toot wordt niet verkocht", maar Toot is niet van hun :P

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:57

tjoh wat een verwaande knul die duiters... ofjah zo is het neer gezet.
als hij toot titilas wil houden moet hij toch echt beter weer gaan verrichten. anders word dit toch denk ik wel de ondergang van zo mooi paard.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:57

Laten ze voorlopig Monica Theodorescu erop zetten, die rijdt reeds Whisper van Ann Kathrin Linsenhoff.
Laatst bijgewerkt door purkie op 10-02-12 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:58

De soapserie rond totilas word steeds leuker _O- *het moet niet gekker worden!

Anoniem

Thomas schreef:
He blegh wat praat die vader van MAR hypocriet er over, in dat andere topic, kan ik gewoon ECHT niet tegen, wat elk leek kan zien dat het niet goed gaat...

Hoezo praat hij er hypocriet over? Het kan ook gewoon zijn standpunt of mening zijn.

MiniMouse

Ik zie een film in de maak hier :D

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:00

Denk je nu echt dat Rath enkele miljoenen betaald voor de sportrechten als ze die hem de dag daarna weer kunnen afpakken. Laat me niet lachen!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:01

Umeo schreef:
Denk je nu echt dat Rath enkele miljoenen betaald voor de sportrechten als ze die hem de dag daarna weer kunnen afpakken. Laat me niet lachen!

Zal vast een afkoopbedrag in het contract staan mocht PS hem toch verkopen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:02

Umeo schreef:
Denk je nu dat de fam Rath hopen geld op tafel heeft gelegd om er een jaar op te mogen zitten? Die zijn ook niet stom...

Nee, maar kan me wel voorstellen dat PS een soort prestatiecontract heeft opgesteld. Als MAR niet presteert daalt zijn investering ook sterk. Bijvoorbeeld dat als hij zeer onderpresteert er een mogelijkheid tot ontbinden is

rienne

Op pagina 29 zag ik dat iemand iets vertelde over de resultaten, dat deze beter dan die van Ed?
Daar moest ik wel even om lachen, ik heb nou niet alles gevolgd van Toot maar ik heb nog nergens gelezen dat MAR betere resultaten had/heeft dan Ed.

Vind die vader van MAR wel erg arrogant overkomen. Net of hun Toot zover hebben gekregen en dat het nog niet alles is? Laat dan eerst maar eens zien dat het daadwerkelijk gaat lukken. Zonder blessures, hoefzweren en andere smoesjes. En dan zien we wel verder.

Maar als ik zo dat laatste filmpje zag nou rijd dat paard dan eerst eens goed vooruit!

cp112

Umeo schreef:

*zucht.
Ik zei toch daarboven al, dat er vast wel een minimum termijn aan vast zit oid.
Maar denk niet dat PS zich niet indekt wat dat betrefd hoor. Dat is een zakenman, dus die kan heus wel van de Rathjes af.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:03

Eerlijk is eerlijk. Toot heeft het daar nog niet zo slecht, als je het zo hoort.. Hij behoort al in de Fam. van Rath. Zo hoort het toch?!

Ik zie Toot ook liever terug bij Ed hoor.. Maar na een hele poos gezeur en gezeik moet iedereen het er maar mee eens zijn, dat Toot toch niet terug gaat.

Authentic

Ik weet weinig van sportrechten af, maar stél dat ze zich niet kwalificeren. Zou PS eigenaar willen zijn van een miljoenenpaard dat niet presteert?

Ik kan me niet voorstellen dat als ze het verprutsen dat PS dan niet een ander kan zoeken, wellicht dat PS wat terug zou moeten betalen, maarja geld tekort heeft hij schijnbaar niet. ;) Het is voor hem ook een investering, zouden ze hem echt zo lang aan laten modderen? Dat ze Sjef erbij halen zegt al iets: ze krijgen het zelf niet voor elkaar.

cp112

Nikka schreef:
Umeo schreef:
Denk je nu dat de fam Rath hopen geld op tafel heeft gelegd om er een jaar op te mogen zitten? Die zijn ook niet stom...

Nee, maar kan me wel voorstellen dat PS een soort prestatiecontract heeft opgesteld. Als MAR niet presteert daalt zijn investering ook sterk. Bijvoorbeeld dat als hij zeer onderpresteert er een mogelijkheid tot ontbinden is

Zoiets zat ik net ook te denken inderdaad :)

manic

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:05

“Edward zit al maanden achter Totilas aan en wil hem koste wat kost terug. Maar waarom het paard eerst laten verkopen en de provisie innen om hem nu weer terug te willen? Dat vind ik een vreemde gang van zaken.”

Dat Edward achter Toot aan zit, prima, maar die zin daarna hem eerst laten verkopen? had hij daarin veel keuze dan? eerst werd er toch ook gezegd dat Totilas niet te koop was en niet veel later waren die geruchten ineens waarheid geworden en stond heel nederland op zijn kop.
En waarom zou hij hem niet "nu" weer terug willen.... zo vreemd vind ik dat niet eigenlijks (om eerlijk te zijn)
Ik krijg bij het stukje het gevoel als of er iemand even stoom moest afblazen van alle commotie rond de soapserie Totilas.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 15:05

Gut gut, geloven jullie ook alles wat in de Telegraaf staat?