afwasborstel schreef:Dus.... deze 16 en wie dan nog meer...iris82Eline RockFennIefkeJansLeoLeonoorNadiaNeejNeonlightpetraakenSanderDSicaMarieke_Ksans6[/quote]
Sodeletuut schreef:Leonoor:Zij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensen Nadia:Als je tevreden bent, ben je?? Tja, wat ben je dan??? Dezen horen misschien ook bij elkaar? Als je tevreden bent ben je gelukkig omdat je niets te wensen hebt.?
ik zit nu op 6 weer een erbij maar de rest?Moeten de teksten letterlijk zijn of is er ook een eigen draai aangegeven?mooi kleurtje
WE MISSEN ER NOG 2!!!NeejHet is tijd voor de broeders in witte jassen als je je hooi het paard ziet achtervolgenin plaats van andersomJansEn Karel, ja Karel, die wil graag gegeten worden...Marieke_KPraten en breien.. dat zijn mijn hobby's!...maar 364 dagen per jaarIris_82Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen! Ik hou er zo van...SanderDHij heeft een beestje... hallo beestje! Ook een bakkie Iris82-koffie?Neonlightmaar die Karel heeft zijn eigen smaakRockAls je het goed bekijkt, kom je er vandaag nog samen uit!FennIedereen heeft...Bokt aan staan Anders lees je dit natuurlijk nietIefkeLove my life... gelukkig omdat je niets te wensen hebt...LeonoorZij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensenNadiaAls je tevreden bent, ben je?? Tja, wat ben je dan???PetraakenEn belangrijk dan je denkt dat je bent maar niet op de 1ste dag van april.ElineDe (koe-smiley) die een ander zwart vindt, heeft z'n daarom waarschijnlijk verstoptLeo:Elk waarom klinkt als een kind van 2Gebruikt:Sica: Na regen... ...ben je nat! + Sans6: Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijn- Na regen komt zonneschijnFenn:Neonlight- Iedereen heeft zijn eigen smaaktoch?
Iris_82Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen! Ik hou er zo van...+Neonlightmaar die Karel heeft zijn eigen smaak=Ik hou er zo van, maar die Karel heeft zijn eigen smaak?
_Noah schreef:Hoelang duurt het voor je verkleurd? straks heb ik puzzel`1 ook fout Ik wacht ook al best lang tot ik blauw word, dus ik denk dat het druk is?
Lolacabana schreef:SicaNa regen......ben je nat!Sans6Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijn"Na regen komt zonneschijn" Hoe warm is dit
Ik snap 1 ding niet ik wordt blauw gemaakt maar heb het antwoord fout?kreeg ik een mail van klopt dit? dan
Freggel schreef:Lolacabana schreef:SicaNa regen......ben je nat!Sans6Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijn"Na regen komt zonneschijn" Hoe warm is dit Heet!En met puzzel drie maak je misschien wel kans op roze..
Puzzel 3 kan gewoon niet.. er zijn er 2 die niet meedoen.Dus het is of er doen er in totaal maar 16mods mee of er zijn er 2 die valsspelen...